خمام - حضور تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خمام در مسابقات زیرگروه دسته ۳ کشور قطعی گردیده / در تلاش برای جذب اسپانسر هستیم
ویژه
دبیر هیات فوتبال خمام خبر داد :

حضور تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خمام در مسابقات زیرگروه دسته ۳ کشور قطعی گردیده / در تلاش برای جذب اسپانسر هستیم

پوریا خاجانی از حضور تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال در مسابقات زیرگروه دسته ۳ کشور خبر داد.

پنج شنبه، ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵ KHNA72404

دبیر هیات فوتبال خمام از حضور تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال در مسابقات زیرگروه دسته ۳ کشور خبر داد.
پوریا خاجانی با اشاره به اینکه تیم فوتسال بانوان خمام در اردیبهشت‌ماه سال جاری به عنوان نائب‌قهرمانی مسابقات لیگ برتر استان گیلان دست یافته و جواز حضور در زیرگروه دسته ۳ کشور را کسب نمود، عنوان کرد : این‌تیم پیرو تصمیمات اخیر هیات فوتبال خمام با سرپرستی سعیده حق‌شناس و سرمربیگری شیرین توبچی‌نژاد در مسابقات فوتسال زیرگروه دسته ۳ کشور حضور می‌یابد.
وی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه شرکت تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خمام زیر نظر اداره‌ی ورزش و جوانان در مسابقات قطعی گردیده، اما تاریخ دقیق شروع مسابقات تا این لحظه مشخص نمی‌باشد، افزود : صحبت‌هایی با افراد مختلف برای جذب به عنوان اسپانسر صورت پذیرفته و پیگیری‌ها در این خصوص ادامه دارد.
به گفته‌ی خاجانی، مقرر گردیده بازیکنان خمامی بدنه‌ی اصلی تیم‌را در مسابقات پیش‌ رو تشکیل دهند. 

به گزارش خمام‌نیوز، تیم فوتسال بانوان خمام امروز در دیداری دوستانه مقابل تیم فوتسال آستانه اشرفیه به تساوی ۲ بر ۲ دست یافت.
در این دیدار که در نیمه‌ی اول به سود تیم میزبان در سالن حجاب آستانه اشرفیه خاتمه یافت، هانیه صفایی و ساره احمدی گل‌های تساوی تیم خمام را در نیمه‌ی دوم به ثمر رساندند.


موضوع : بانوان، فوتبال
http://khna.ir/72404

دیدگاه شما چیست ؟!