خمام - کشف کالای قاچاق در کمربندی خمام / دستگیری سارق سابقه‌دار در روستای دهنه‌سر شیجان
رئیس پلیس آگاهی خمام خبر داد :

کشف کالای قاچاق در کمربندی خمام / دستگیری سارق سابقه‌دار در روستای دهنه‌سر شیجان

سرگرد سیدابراهیم میرعبدی از کشف کالای قاچاق به ارزش مالی ۱۳ میلیون تومان در کمربندی خمام و همچنین دستگیری سارق سابقه‌دار و دارای اعتیاد شدید به ماده مخدر از نوع شیشه در روستای دهنه‌سر شیجان خبر داد.

سه شنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۴ KHNA71451

سرگرد سیدابراهیم میرعبدی با بیان اینکه عوامل پلیس آگاهی خمام در پی کسب خبری مبنی بر انجام معامله کالای قاچاق در کمربندی خمام وارد عمل شده و طرح مبارزه با قاچاق کالا به مرحله‌ی اجرا گذاشته شد، عنوان کرد : در این راستا ۹۰۰ جفت دمپایی چینی قاچاق به ارزش مالی ۱۳ میلیون تومان کشف و ضبط گردید.
رئیس پلیس آگاهی خمام در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه ر.ق «متهم ۳۶ ساله» دستگیر گردیده و به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد، تصریح کرد : با توجه به تعیین شعار سال از سوی مقام معظم رهبری، مبارزه با قاچاق کالا در راستای حمایت از کالای ایرانی از اولویت‌های نیروی انتظامی می‌باشد.

این‌مسئول انتظامی همچنین با اشاره به دستگیری فردی در روستای دهنه‌سر شیجان که اقدام به سرقت اموال پدر خود می‌نمود، ادامه داد : پیرو شکایت فردی در روستای مذکور مبنی‌بر به سرقت رفتن اموال خود از جمله موتورسیکلت، ع.ز «سابقه‌دار و دارای اعتیاد شدید به ماده مخدر از نوع شیشه» روز گذشته به همراه اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شد.
میرعبدی با بیان اینکه فرد متهم با تشکیل پرونده روانه‌ی زندان شده است، خاطرنشان کرد : احتمال می‌رود متهم مذکور چندین همدست داشته باشد، که در این راستا تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد.


موضوع : دستگیری، سرقت، قاچاق
http://khna.ir/71451

دیدگاه شما چیست ؟!

امکان ثبت دیدگاه غیرفعال است.