خمام - سال گذشته ۲۸۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان گیلان آزاد شدند / جشن گلریزان برای اولین‌بار در خمام برگزار می‌شود
در جلسه هماهنگی جشن گلریزان مطرح شد ؛

سال گذشته ۲۸۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان گیلان آزاد شدند / جشن گلریزان برای اولین‌بار در خمام برگزار می‌شود

اولین جشن گلریزان بخش خمام ۲۳ خردادماه با هدف آزادسازی زندانیان خمامی جرائم غیر عمد برگزار می‌گردد.

چهارشنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ KHNA69996

جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان بخش خمام روز گذشته در سالن کنفرانس بخشداری خمام برگزار شد.
علیرضا مسچیان در این‌جلسه با بیان اینکه بسیاری از افراد به واسطه جرائم غیر عمد در زندان‌ها حضور دارند، عنوان کرد : تقویت عنصر ایثار و گذشت و همچنین مشارکت مردم و خیرین برای فراهم سازی زمینه‌ی آزادی این افراد به عنوان یک نیاز اساسی برشمرده می‌شود.
بخشدار خمام با تاکید بر اینکه برخی از زندانیان به دلیل مشکلات مالی و به صورت ناخواسته راهی زندان‌ها شده‌اند، تصریح کرد : متأسفانه عده‌ای از زندانیان به لحاظ مشکل مالی به زندان رفته‌اند، در حالی که زندان محل مناسبی برای این‌دسته از افراد نیست.
به گفته‌ی وی، این امیدواری وجود دارد تا با مشارکت خیرین زمینه‌ی آزاد سازی این افراد فراهم گردد.

مسئول ستاد دیه‌ی استان گیلان نیز در ادامه‌ی جلسه گفت : سال گذشته مبلغ ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان با همت و مشارکت شهروندان خیر و نیکوکار گیلانی در قالب مبالغ نقدی، چک و وعده برآورد گردید، که ۷۵۰ میلیون تومان از آن تحقق یافت و موجبات آزادی ۲۸۲ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد استان گیلان فراهم شد.
حمید کامران‌زاده با بیان اینکه کمک‌ها از طریق حضور خیرین در جشن‌های گلریزان و یا پرداخت کمک‌ها در طول سال جمع‌آوری گردید، خاطرنشان کرد : در حال حاضر ۸۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در زندان‌های استان گیلان حضور دارند و برای بازگشت به آغوش خانواده‌هایشان در انتظار کمک‌های خیرین هستند.

به گزارش خمام‌نیوز، اولین جشن گلریزان بخش خمام ۲۳ خردادماه با هدف آزادسازی زندانیان خمامی جرائم غیر عمد برگزار می‌گردد.


موضوع : خیرین و نیکوکاران
منبع : خوبان خبر
http://khna.ir/69996

دیدگاه شما چیست ؟!