خمام - حضور بازیگران خمامی در دو سریال جدید
کوبار و راه و بیراه ؛

حضور بازیگران خمامی در دو سریال جدید

دو سریال «کوبار» و «راه و بیراه» در حالی از طریق شبکه‌های سیما به‌روی آنتن می‌روند که فهیمه مومنی در سریال راه و بیراه و امین موسی‌پور، لیلا مرادی، مونا صفری، گندم اسماعیلی، ندا محمدی، تینا موسی‌پور، زهرا مشفقی و بهناز قدرتی در سریال کوبار به ایفای نقش می‌پردازند.

یکشنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ KHNA67873

دو سریال «کوبار» و «راه و بیراه» در حالی از طریق شبکه‌های سیما به‌روی آنتن می‌روند که فهیمه مومنی در سریال راه و بیراه و امین موسی‌پور، لیلا مرادی، مونا صفری، گندم اسماعیلی، ندا محمدی، تینا موسی‌پور، زهرا مشفقی و بهناز قدرتی در سریال کوبار به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال ۳۵ قسمتی «کوبار» به کارگردانی فریدون حسن‌پور از روز گذشته از طریق شبکه ۲ سیما به روی آنتن رفته است. کوبار به معنای «کوه بلند» است و اکثر فیلمبرداری این‌سریال در شمال کشور انجام شده، که البته نام قبلی این مجموعه «مرد» بوده است.
لوکیشن‌ها و محل فیلمبرداری سریال در ارتفاعات دیلمان، رشت و تهران بوده و پژمان بازغی، ارمیا قاسمی، مهران غفوریان، پیام دهکردی، مهران رجبی، رحیم نوروزی، مهرداد فلاحتگر، سیروس گرجستانی، ترلان پروانه، نگین معتضدی، امیر نوری، مجید پتکی، مینا نوروزی، کریم قربانی، نسرین بابایی، مهدی بوستان‌پرور، مهشید مرندی‌کهن، امیر سهیلی، سیاوش گرجستانی، رسول حق‌دوست، جابر وثوق، فریده دریامج، آزیتا ترکاشوند، مهرانه به‌نهاد، بهمن صادق‌حسنی، مسعود بدرطالعی، سیدرسول برسان، ساقی زینتی و مهدی بوستان‌پرور از بازیگران سریال «کوبار» بوده و امین موسی‌پور، لیلا مرادی، مونا صفری، گندم اسماعیلی، ندا محمدی، تینا موسی‌پور، زهرا مشفقی و بهناز قدرتی «بازیگران خمامی» نیز به ایفای نقش در این سریال می‌پردازند.

همچنین پخش مجموعه تلویزیونی «راه و بیراه» به کارگردانی داود بیدل از دوشنبه ۲۰ فروردین از طریق شبکه ۱ سیما آغاز می‌شود و در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای به نمایش در خواهد آمد.
این مجموعه تلویزیونی داستان چند جوان است که در دوران دانشگاه با هم همکلاسی بوده‌اند و مهدی از شخصیت‌های اصلی سریال است که چند سال قبل برادرش را به علت بیماری از دست داده و همه زندگی‌اش را وقف بچه‌های مناطق مختلف کشور می‌کند.
«راه و بیراه» اپیزودیک است، ولی به لحاظ مضمون موضوعات باهم مرتبط و نزدیک به هم هستند و سریالی اجتماعی با قصه‌ای درام است که بیشتر به موضوع کارآفرینی اشاره دارد.
سیاوش طهمورث، جعفر دهقان، امیرمحمد زند، اردلان شجاع کاوه، مهتاج نجومی، زهره حمیدی، شهرام عبدلی، محمدرضا رهبری، فلور نظری، آرام جعفری، علیرضا جلالی‌تبار، حمید ابراهیمی، شهروز ابراهیمی، خسرو احمدی، غلامرضا نیکخواه، اسماعیل خلج، مالک حدپور سراج، حسین توشه، فرهاد بشارتی، هادی دیباجی، ریحانه رضی، وحید شیخ‌زاده، محمدرضا اکبری، امیر زمستانی، مهشید جوادی و آذین فولادوند از بازیگران مجموعه تلویزیونی «راه و بیراه» بوده و فهیمه مومنی «بازیگر خمامی» نیز به ایفای نقش در این سریال می‌پردازد.


موضوع : سریال
http://khna.ir/67873

دیدگاه شما چیست ؟!