خمام - حضور کوچکی‌نژاد در جلسه‌ی شورای شهر

حضور کوچکی‌نژاد در جلسه‌ی شورای شهر

جبار کوچکی‌نژاد با حضور در شهرداری خمام و جلسه‌ای که در دفتر شورای شهر برگزار گردید، در جریان آخرین وضعیت مشکلات بخش خمام قرار گرفت.

سه شنبه، ۲۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۷ KHNA6453

جبار کوچکی‌نژاد (نماینده‌ی مردم رشت، خمام، سنگر، لشت نشاء، کوچصفهان و خشکبیجار) صبح امروز با حضور در شهرداری خمام و جلسه‌ای که در دفتر شورای شهر برگزار گردید، در جریان آخرین وضعیت مشکلات بخش خمام قرار گرفت. در این جلسه که با حضور علیرضا پورهادی (شهردار)، سیدمجتبی حسینی‌نسب (ریاست شورای شهر)، جلیل غیاثی (سخنگو و عضو شورای شهر)، حسین افضلی (مشاور جوانان دفتر کوچکی‌نژاد)، حسین امینی (ریاست شورای بخش)، حسین رهنما (نائب رئیس شورای بخش)، علی برنجکار (عضو شورای بخش) و رامین احمدزاده (واحد عمران شهرداری) برگزار شد، حاضرین به بیان نکته‌نظرات خود پرداختند.

سیدمجتبی حسینی‌نسب با اشاره به لزوم نگاه ویژه به خمام، عنوان کرد : خمام با توجه به پتانسیل بالا و 18 هزار جمعیت شهری، گستره‌ی عظیمی از جمعیت را شامل شده که از بسیاری شهرستانهای استان بیشتر می‌باشد. ریاست شورای اسلامی شهر خمام، افزود : تمرکز اصلی تردد ماشین‌ها بر روی خیابان اصلی خمام بوده و (با توجه به نظر کارشناسان در جلسه‌ای که به همین منظور ترتیب داده شد) تعریض خیابان کمک چندانی به مسئله‌ی ترافیکی نخواهد کرد. وی با تاکید بر لزوم وجود یک خیابان 18 متری برای کاهش بار ترافیکی، آن را از الویت‌ها قلمداد نموده و تصریح کرد : در صورت عدم رفع مسئله‌ی ترافیکی، خمام در 10 سال آینده به یک پارکینگ تبدیل خواهد شد. حسینی‌نسب به مباحثی همچون لزوم یک پارک در مرکز شهر، عدم کافی نبودن بودجه برای تکمیل پارک کشاورز، لزوم توجه به مبحث گردشگری و زیباسازی رودخانه‌ای که از مرکز شهر عبور می‌کند، شهرستان شدن خمام و نیاز بیمارستان اشاره نموده و خاطرنشان کرد : با آزاد سازی ورودی شهر (جنب پل روگذر) می‌توان مسافران را برای ورود به داخل شهر ترغیب نمود.

جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به موضوع شهرستان شدن خمام، عنوان کرد : در خصوص شهرستان شدن خمام کارها خوب پیش رفته و باید از تمام نیروهای داخل و بیرون شهری استفاده گردد. وی با بیان اینکه باید بر روی شهرستان شدن خمام متمرکز عمل نمود، یادآور شد : در خصوص شهرستان شدن خمام مانعی وجود نداشته و این مسئله در حال پیگیری است. نماینده‌ی مردم در مجلس با تاکید بر لزوم همکاری سایر نمایندگان شهرستان به جهت سرعت بخشیدن به روند شهرستان شدن خمام، خاطرنشان کرد : خمام به دلیل مرزی بودن در الویت بوده و باید علاوه بر تلاش، نا امید و دلسرد نشویم. وی بحث مستقل شدن پیام نور خمام را در حال اتمام عنوان کرده و به انجام نامه‌نگاری در خصوص کمک منطقه‌ی آزاد به شهرداری‌های حوزه‌ی خود اشاره نمود. کوچکی‌نژاد از ورود چند سرمایه‌گذار سوئدی به بخش خمام در اوایل هفته‌ی آینده خبر داده و یادآور شد : این سرمایه‌گذاران قصد راه‌اندازی یک مجتمع تجاری را داشته که می‌بایست آنها را برای سرمایه‌گذاری در بخش خمام مجاب نمود. وی همچنین به وجود منابعی خوب در استان، کشور و منابع وام اشاره نموده و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری اعلام نمود. وی در پایان با همراهی سایر حاضرین در جلسه از خیابان امام خمینی (ره)، خیابان فرهنگ، شهرک مسکن مهر، کمربندی و میدان فرهنگ خمام بازدید میدانی نمود.


موضوع : بخشداری، شهرداری، شورای شهر
تصویر : سیروس رنجبر
http://khna.ir/6453

دیدگاه شما چیست ؟!