خمام - یکی از ضاربان نزاع در روستای چاپارخانه دستگیر شد / تلاش برای دستگیری ضارب دوم ادامه دارد
ویژه
فرمانده انتظامی رشت خبر داد :

یکی از ضاربان نزاع در روستای چاپارخانه دستگیر شد / تلاش برای دستگیری ضارب دوم ادامه دارد

برخی منابع محلی با انتشار تصاویری، از حدود ۷ مرتبه تیراندازی به سوی مغازه و خودرو حکایت دارند که منجر به مصدوم شدن چندتن از ناحیه صورت، دست و پا گردیده است.

شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱ KHNA63627

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری یکی از عوامل درگیری در یک واحد صنفی خمام خبر داد.
سرهنگ رحیم شعبانی با اعلام این خبر، گفت : در پی انتشار تصاویر مربوط به یک درگیری در روستای چاپارخانه بخش خمام، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مقام انتظامی با بیان اینکه در بررسی اولیه پلیس مشخص شد مطالبی تحت عنوان حمله اراذل و اوباش به یک واحد صنفی صحت ندارد، اظهار داشت : این درگیری در پی مشاجره یک فرد با صاحب یک واحد صنفی سوپرمارکت که پیش از این نیز سابقه درگیری و مشاجره داشته‌اند ایجاد شده است.
وی، افزود : پس از این درگیری، برادر فردی که در سوپرمارکت حضور داشته به کمک چاقو اقدام به صدمه زدن به صاحب این واحد صنفی کرده و در ادامه یکی از بستگان صاحب سوپرمارکت نیز که شاهد ماجرا بوده، با چوب به ۲ برادر حمله‌ور شده و بلافاصله از محل فرار کرده است.
فرمانده انتظامی رشت با اشاره به اینکه یک روز پس از درگیری یکی از دو برادر با استفاده از یک سلاح اقدام به شلیک به طرف سوپرمارکت و تخریب شیشه آن نموده است، تصریح کرد : پس از تشکیل پرونده قضایی در این خصوص، ماموران یکی از این دو برادر را دستگیر کرده‌اند و تلاش برای دستگیری برادر وی نیز ادامه دارد.
سرهنگ شعبانی با اشاره به برخورد پلیس با عواملی که احساس امنیت شهروندان را به خطر می‌اندازند، از مردم خواست اخبار فضای مجازی را بدون تحقیق و اطلاع دقیق باور نکنند و با مراجعه به منابع موثق از صحت اخبار مطلع شوند.

به گزارش خمام‌نیوز، تصاویر منتشر شده بر استفاده از داس «ابزار آلات دستی کشاورزی» در درگیری روز اول دلالت داشته و برخی منابع محلی با انتشار تصاویری، از حدود ۷ مرتبه تیراندازی به سوی مغازه و خودرو حکایت دارند که منجر به مصدوم شدن چندتن گردیده ؛ البته جراحات وارده به دلیل استفاده از اسلحه شکاری ساچمه‌زن سطحی بوده است.


موضوع : درگیری
http://khna.ir/63627

۲ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1396/11/08 - 08:48 می‌نویسد :

    چوب خدا صدا نداره…..

  • ناشناس در مورخ 1396/11/22 - 18:56 می‌نویسد :

    دیشب فقط آشنایی شهرداری تو جشن راه دادن این درست نیست آقا فکور