خمام - متهمین پرونده درگیری و زورگیری در روستای چاپارخانه تحت تعقیب هستند
یک منبع آگاه محلی خبر داد :

متهمین پرونده درگیری و زورگیری در روستای چاپارخانه تحت تعقیب هستند

به گفته‌ی وی، موضوع تحت پوشش و رصد اطلاعاتی و انتظامی بوده و اقدامات لازم برای دستگیری متهمین در دست انجام است.

جمعه، ۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ KHNA63585

پیرو انتشار تصاویری در فضای مجازی از دوربین مداربسته‌ی یکی از سوپرمارکت‌ها تحت عنوان «زورگیری و درگیری خونین در خمام»، این موضوع توسط خمام‌نیوز مورد بررسی قرار گرفت.

یک منبع آگاه محلی با بیان اینکه تصاویر متعلق به یک سوپرمارکت در روستای چاپارخانه می‌باشد، ویدئو را متعلق به درگیری روز چهارشنبه دانسته و افزود : ۲ نفر از اراذل و اوباش به نام‌های ش.م.ا و ش.خ.ا با مالک فروشگاه به علتی که توسط فرد شاکی اختلافات قبلی، زورگیری و اخاذی عنوان شده درگیر شده و فرد مالک دچار جراحت گردیده است.
به گفته‌ی وی، درگیری در روز اول توسط داس «ابزار آلات دستی کشاورزی» بوده که با حضور عوامل بسیج و انتظامی متواری شده‌اند، اما روز پنجشنبه مجدداً به صورت مسلحانه و با استفاده از اسلحه شکاری تکرار گردید، که در نهایت با حضور عوامل انتظامی به تیراندازی ختم گردیده است.
این منبع آگاه محلی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه متهمین دو برادر بوده و در حال حاضر متواری هستند، خاطرنشان کرد : موضوع تحت پوشش و رصد اطلاعاتی و انتظامی بوده و اقدامات لازم برای دستگیری متهمین در دست انجام است.


موضوع : درگیری
http://khna.ir/63585

۲ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1396/12/14 - 04:51 می‌نویسد :

    این دوبرادر عوامل زورگیری و تیر اندازی وناامنی در روستای چاپار خانه ارازل و اوباش شناسنامه دار اگاهی اداره اگاهی رشت هستند و ده ها پرونده مشابه وسوابق کیفری دارند قانون و مراجع قضائئ لطفا برخورد شدید وقاطع داشته باشند وبا حبس ابد دو نفر هفتصد خانوار یک روستا در ارامش خواهند بود

  • ناشناس در مورخ 1400/06/31 - 12:28 می‌نویسد :

    واقعا این دو برادر باعث نا امنی و ایجاد رعب و وحشت در بخش چاپارخانه و روستای اسلام محله هستند با حبس ابد این گونه افراد به ارامش حداقل ۱۰۰۰ خانوار کمک خواهد شد با تشکر از نیروی انتظامی خمام