خمام - احتمال تغییر زودهنگام امام جمعه خمام
ویژه
بر اساس شنیده‌ها ؛

احتمال تغییر زودهنگام امام جمعه خمام

مخابره‌ی خبری تحت عنوان «جلسه و دیدار حجت‌الاسلام اسدالله زاده با مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان» در پرتال ستاد جمعه احتمال تغییرات زودهنگام را جدی‌تر جلوه داده است.

پنج شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸ KHNA60221

برخی شنیده‌ها طی روزهای اخیر از احتمال برگزاری جلسه تودیع حجت‌الاسلام حسین رستمی از سمت امام جمعه خمام حکایت دارد ؛ فردی که کمتر از ۲ ماه، یعنی از ۲۴ شهریورماه سال جاری جایگزین حجت‌الاسلام علیرضا عاشوری گردید که حدود ۹ سال عهده‌دار سمت امام جمعه‌ی بخش خمام بود.

این شنیده‌ها از احتمال جایگزینی حجت‌الاسلام حامد اسدالله زاده و معارفه‌ی وی در روزهای آتی حکایت دارد، که مخابره‌ی خبری تحت عنوان «جلسه و دیدار حجت‌الاسلام اسدالله زاده با مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان گیلان» در پرتال ستاد جمعه احتمال تغییرات زودهنگام را جدی‌تر جلوه داده، هرچند به غیر از یک‌تصویر، توضیح دیگری در خصوص این دیدار و جزئیات آن ذکر نگردیده است.
با این وجود، عدم حضور رستمی و اقامه‌ی نماز جمعه‌ی گذشته توسط حجت‌الاسلام محمود قاسمیان احتمال تغییرات مجدد را پررنگ‌تر نموده، تا جایی که بر اساس شنیده‌ها علت عدم حضور و استعفای احتمالی فراهم نبودن برخی امکانات برای حضور وی در بخش خمام می‌باشد.

به گزارش خمام‌نیوز، مطرح کردن موضوع لزوم اشد مجازات قاتل اهورا «کودک ۲.۵ ساله قربانی تجاوز» و همچنین توصیه به مسئولین شهری به منظور کنار گذاشتن اختلافات از جمله واکنش‌های مثبت رستمی در مدت کوتاه فعالیت به عنوان امام جمعه‌ی خمام بود، که توجه بسیاری را به خود جلب نمود.

از سوی دیگر، اسدالله‌زاده «گزینه احتمالی انتصاب بر سمت امام جمعه خمام» متولد رودسر بوده و کارشناسی معارف اسلامی و مدیریت را در سال ۱۳۹۲ در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) گذرانده و هم‌اکنون در مقطع کارشناسی ارشد گرایش مدیریت تحول مشغول تحصیل است. انتشار ۲ کتاب به نام‌های «تبیین طرح تربیتی موسسه یاران سبز موعود (عج)» و «وظایف مربیان نسل جوان» و همچنین انتشار مقاله‌ای تحت عنوان «عوامل بازدارنده‌ی فساد اداری از منظر امیرالمومنین علی‌بن ابی‌طالب (ع)» از جمله آثار وی به شمار می‌رود که در بانک اطلاعات محققان حوزوی ثبت گردیده است.


موضوع : روحانیون
http://khna.ir/60221

دیدگاه شما چیست ؟!