خمام - قاتل اهورا هرچه سریعتر به اشد مجازات برسد / مسئولین اختلافات را کنار بگذارند
امام جمعه‌ی خمام مطرح کرد :

قاتل اهورا هرچه سریعتر به اشد مجازات برسد / مسئولین اختلافات را کنار بگذارند

به گفته‌ی وی، دشمن به وسیله‌ی ماهواره به دنبال عادی‌سازی برخی ناهنجاری‌ها است و کار به جایی رسیده که برخی از زندگی‌ها به طلاق کشیده شده و بدتر از آن این است که در ادامه برای اینکه به راحتی کانون خانواده‌شان را متلاشی کرده‌اند جشن هم می‌گیرند.

جمعه، ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ KHNA59334

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین رستمی در خطبه دوم از نماز جمعه آستان مقدس امامزاده حسن (ع) خمام ضمن اشاره به حادثه دلخراش قتل اهورا و سایر کودکان قربانی در بعضی نقاط کشور، خواستار برخورد هرچه سریعتر و اشد مجازات برای قاتل اهورا شد.
امام جمعه‌ی خمام با بیان اینکه این اتفاق به طور جدی و قاطعانه از سوی قوه قضاییه در حال پیگیری است، افزود : خانواده‌ها باید ریشه‌ی مفاسد در سال‌های اخیر را پیدا نموده و خودشان با عوامل اصلی این فساد که برنامه‌های مبتذل و بعضاً مستهجن ماهواره است برخورد کرده و نسبت به دور کردن این بلای خانمان‌سوز از فضای خانواده مبادرت ورزند.
به گفته‌ی وی، دشمن به وسیله‌ی ماهواره به دنبال عادی‌سازی برخی ناهنجاری‌ها است و کار به جایی رسیده که برخی از زندگی‌ها به طلاق کشیده شده و بدتر از آن برای اینکه به راحتی کانون خانواده‌شان را متلاشی کرده‌اند جشن هم می‌گیرند.

رستمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از همه مسئولین شهر و عوامل اجرایی می‌خواهم به نیروهای ارزشی فرصت بیشتری دهند، خاطرنشان کرد : اگر در زمینه‌ای اختلافی وجود دارد آن اختلافات را کنار بگذارند و از وجود نیروهای ارزشی که در نمازهای جمعه و فعالیت‌های دیگر حضور می‌یابند استفاده کنند.


موضوع : قتل، نماز جمعه
منبع : خوبان خبر
http://khna.ir/59334

دیدگاه شما چیست ؟!