خمام - اولین دوره از رقابت‌های انتخابی سامبو استان گیلان به میزبانی خمام برگزار شد
ویژه
کسب ۳ مدال طلا، ۳ نقره و ۲ برنز برای خمام ؛

اولین دوره از رقابت‌های انتخابی سامبو استان گیلان به میزبانی خمام برگزار شد

اولین دوره از رقابت‌های انتخابی سامبو استان گیلان در دو سبک سامبو و کامبت سامبو در سالن تختی برگزار شد.

پنج شنبه، ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۶ KHNA57425

اولین دوره از رقابت‌های انتخابی سامبو استان گیلان در دو سبک سامبو و کامبت سامبو امروز به میزبانی خمام در سالن تختی برگزار شد.

مسئول انجمن رزمی سامبو استان گیلان در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز با بیان اینکه این مسابقات برای اولین‌بار در گیلان با هدف محک زدن ورزشکاران و برگزاری کلاس داوری درجه ۳ ملی برگزار شد، عنوان کرد : ۷۵ مبارز و ۱۲ شرکت کننده‌ی کلاس داوری درجه ۳ در این رقابت‌ها حضور داشتند که اکثر این ورزشکاران از طریق کلاس‌های خمام با این رشته ورزشی آشنا شده‌اند.
یونس کاظمی با اشاره به حضور ۲ نفر از مدرسان فدراسیون برای آموزش داوری درجه ۳ و نظارت بر داوری، تصریح کرد : رقابت‌های مذکور در سه رده‌ی سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با حضور ۷ شهرستان گیلان برگزار شد و ۸ شرکت کننده از خمام نیز در اوزان مختلف با حریفان به رقابت پرداختند.
سرپرست تیم خمام و مسئول برگزاری مسابقات سامبو گیلان به اعزام نفرات اول تا سوم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور اشاره نموده و خاطرنشان کرد : از تیم خمام معین مهردل‌رخشنده در رده‌ی سنی بزرگسالان و علیرضا فتح‌الله‌زاده و محمدرضا رحیم‌زاده‌متحد در رده‌ی سنی نوجوانان به مدال طلا دست یافتند، مهدی معصومی و احمدرضا گلی‌پور در رده‌‌ی سنی نوجوانان و سجاد ستوده در رده‌ی سنی بزرگسالان صاحب مدال نقره شده و علیرضا گلی‌پور و یاسین مهردل‌رخشنده در رده‌ی سنی نوجوانان با قرارگیری بر سکوی سوم، مدال برنز را تصاحب کردند.
به گفته‌ی کاظمی، مجید مهردل‌رخشنده مربیگری تیم خمام را بر عهده داشته است.

به گزارش خمام‌نیوز، تشک ورزشی نامطلوب و عدم حضور مسئولین ورزشی و غیرورزشی بخش خمام در اختتامیه‌ی این مسابقات، از جمله حواشی برگزاری اولین دوره از رقابت‌های سامبو گیلان بود که به میزبانی خمام برگزار شد.


موضوع : سامبو، گزارش تصویری
http://khna.ir/57425

دیدگاه شما چیست ؟!