خمام - تعاونی مصرف فرهنگیان خمام به عنوان برترین تعاونی استان گیلان در حوزه‌ی توزیع انتخاب شد
ویژه
در گفتگو با مدیرعامل تعاونی مطرح شد ؛

تعاونی مصرف فرهنگیان خمام به عنوان برترین تعاونی استان گیلان در حوزه‌ی توزیع انتخاب شد

تعاونی مصرف فرهنگیان خمام در همایشی که اخیراً در استانداری گیلان با حضور معاونت استانداری برگزار شد به عنوان برترین تعاونی در حوزه‌ی توزیع و یکی از برترین تعاونی‌های استان گیلان معرفی شد.

چهارشنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶ KHNA56922

مهدی صمیمی‌شارمی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه تعاونی فرهنگیان خمام از جمله تعاونی‌های برتر گیلان به شمار می‌رود، عنوان کرد : هر ساله همزمان با هفته‌ی تعاون اداره‌ی کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به معرفی برترین تعاونی‌های استان در شاخه‌های تولیدی، توزیعی، کشاورزی، صنعتی، خدماتی، حمل و نقل، اعتبار، مسکن و … کرده و فاکتورهایی از قبیل تراز مالی، میزان سرمایه، میزان سود تعلق گرفته به سهام‌داران، میزان اشتغال‌زایی، عملکرد و … را ارزیابی می‌نماید، که تعاونی مصرف فرهنگیان خمام در همایشی که اخیراً در استانداری گیلان با حضور معاونت استانداری، رئیس امور تعاونی‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، فرمانداران و سایر مسئولین برگزار شد به عنوان برترین تعاونی در حوزه‌ی توزیع و یکی از برترین تعاونی‌های استان گیلان معرفی شد.
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره تعاونی فرهنگیان خمام، ادامه داد : چندصد تعاونی فعال گیلانی امسال مورد ارزیابی قرار گرفته و خوشبختانه تعاونی فرهنگیان خمام با کسب امتیاز بالا همچون سال‌های گذشته در جمع برترین‌ها قرار گرفت، که این موضوع در سایه‌ی اعتماد و همکاری اعضا به تعاونی، برخورداری از هیئت مدیره‌ای منسجم، در صحنه بودن مردم، شفافیت عملکرد و تراز مالی مناسب رقم خورده است.
به گفته‌ی وی، سرمایه‌ی تعاونی فرهنگیان خمام در حال حاضر به ۳ میلیارد تومان رسیده که از دو اتحادیه‌ی توزیعی دیگر در گیلان بیشتر است.
صمیمی‌شارمی به خدمت‌رسانی این تعاونی به سراسر بخش خمام اشاره نموده و تصریح کرد : تعاونی فرهنگیان خمام علاوه بر فرهنگیان به غیر فرهنگیان که توسط یک فرهنگی ضمانت گردیده یا از سهام‌داران مجموعه باشند نیز خدمت‌رسانی نموده و حتی امکان خرید از یکی از فروشگاه‌های بزرگ عرضه محصولات غذایی در خمام را به صورت اقساطی و با همان قیمت مصرف کننده فراهم می‌نماید، که البته در تلاش هستیم تا ساختمان تعاونی را که متعلق به فرهنگیان و مردم است گسترش داده و پشت ساختمان فعلی ساختمانی ۸۰ متری اضافه نماییم که در این خصوص در حال پیگیری با شهرداری و آموزش و پرورش می‌باشیم.
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره تعاونی فرهنگیان خمام با بیان اینکه با توجه به شرایط اقتصادی فعلی در مقایسه با سال گذشته حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد تراز مالی این تعاونی رشد داشته که منجر به افزایش سود قابل تقسیم بین سهام‌داران می‌شود، خاطرنشان کرد : علاوه بر خرید اقساطی کالا، شرایطی برای اعطای وام نیز از صندوق تعاونی فرهنگیان خمام به صورت قرض الحسنه فراهم گردیده است.
به گفته‌ی وی، علاقه‌مندان برای پیوستن به جمع سهام‌داران می‌توانند درخواست خود را به تعاونی فرهنگیان خمام تحویل نمایند.


موضوع : تعاونی‌ها
http://khna.ir/56922

۱۷ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1396/06/22 - 23:35 می‌نویسد :

    نقل قول از متن:”مهدی صمیمی‌شارمی در گفتگو با خمام‌نیوز با بیان اینکه تعاونی فرهنگیان خمام از جمله تعاونی‌های برتر گیلان به شمار می‌رود،”
    پاسخ: هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه

  • شهروند در مورخ 1396/06/22 - 23:52 می‌نویسد :

    عزیز فرهیخته، جمله ای که نقل قول فرمودی بر مبنای کسب مقام برتر در استان در سال جاری و سالهای گذشته توسط فرهنگیان است، نه تعریف و تمجید!

  • ناشناس در مورخ 1396/06/23 - 18:20 می‌نویسد :

    دوست گرامی همه افراد اهل تفکر با شخصیت ایشان اشنا هستن. به جمله ام فکر کن(اهل تفکر)؟ ایشون تا حالا چند بار اومدن و صورت های مالیشون رو شفاف سازی کردن؟ این سهامی ایشون عرض میکنن دقیقا کجاست ؟ و در انتها سوالی که به ذهن میرسه اینه مگه ما تو کل استان چند تا تعاونی موفق داریم؟ ایشون از نظر بسیاری یه معلم ورزش نسبتا موفق در زمینه علوم ورزشی هستن.

  • ناشناس در مورخ 1396/06/23 - 18:21 می‌نویسد :

    مردم خوشحال خواهند شد که مستنداتی در این رابطه ببینید بعد قضاوت کنن

  • ناشناس در مورخ 1396/06/24 - 13:01 می‌نویسد :

    سود آوری اَ تعاونی که واقعا روشنِ که خیلی زیادِ. وقتی هرتا اسباب خانه قسطی با سود ۹ الی ۱۴ درصد بیشتر از نرخ بازار فادندِ (با نرخ نقدی گرانتر) معلوم که تعاونی پولداریه
    هَسه شما بزنید همدیگه سر میان

  • ناشناس در مورخ 1396/07/05 - 23:29 می‌نویسد :

    ایشون بخاطر سابقه حضور در جبهه و روابطی که دارن تونستن به این فرصت استفاده کنن و موفق بشن.

  • ناشناس در مورخ 1396/07/06 - 17:26 می‌نویسد :

    بعضی از افراد [!] و دارن اون تعاونی رو میگردونن چند ساله با اسم ما فرهنگیان داره بازی میشه

  • ناشناس در مورخ 1396/07/08 - 01:20 می‌نویسد :

    بابا این تعاونی رو ول کن [!] ، شاید هم اینجا [!]

  • ناشناس در مورخ 1396/07/10 - 19:02 می‌نویسد :

    اقای شارمی فردی بسیار متعهد و انقلابی و از یادگاران عرصه جبهه و شهادت هستند

  • همشهری در مورخ 1396/07/15 - 09:52 می‌نویسد :

    دوست بزرگوار
    اگر اطلاعات حداقلی ازروند کنترل صورت های مالی داشته باشید باید متوجه این مطلب باشید که شرکتی بااین حجم خرید وفروش بالا، به شدت تحت کنترل سازمان هایی از جمله دارائی است بنابراین باوجود چنین سازمان های کنترل کننده ای جای هیچگونه تخطی وجود ندارد. درضمن اگر شما جز عزیزان سهامدار باشید صددرصد درمجامع عمومی که سالیانه برگزار میگردد حضور داشته و از جزبه جز ارقام موجود درصورت های مالی مطلع خواهید شد.اگرجزسهامداران شرکت تعاونی باشید قاعدتا باید بدانید دانستن این اطلاعات ازجمله حقوق اولیه یک سهامدار می باشد.باتوجه به اینکه هرسال این مجمع برگزار می گردداگر کوچکترین مشکلی بود حداقل یکبار در این مدت۲۵سال که از زمان مدیریت جناب آقای شارمی میگذرد مشخص می شد.قابل ذکر است که تابه امروز آقای مهدی صمیمی شارمی در کلیه مجامع شرکت تعاونی فرهنگیان دارای رای اول بوده اند که این نشانه بالاترین درجه اطمینان اعضای محترم به مدیریت شرکت می باشد.

  • ناشناس در مورخ 1396/07/28 - 22:22 می‌نویسد :

    بله هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه. اون مجمع ای رو میگین که اقا تو دهکده ساحلی به معلمای بازنشسته نهار میده رو میگید؟

  • مهدی در مورخ 1396/08/04 - 21:09 می‌نویسد :

    داداش [!] این اقا اینه که اونجا اشفته باشه

  • همشهری در مورخ 1396/08/10 - 11:41 می‌نویسد :

    دوست بزرگوار
    اون ماستی که شما میفرماییدسرمایه بنده در این شرکت است.
    بنابراین بنده حق خود میدونم که از جزبه جز عملکرد شرکت ومدیرعامل وهیئت مدیره وبازرسین آگاهی داشته باشم و به واسطه عملکرد درست پشتیبان شرکت وسرمایه خود باشم .نحوه پذیرائی (نه فقط از بازنشستگان عضو،بلکه ازکلیه عزیزان شاغل وبازنشسته عضو شرکت)قبل از هر برگزاری مجمع توسط هیئت مدیره وبازرسین محترم شرکت برنامه ریزی میشود.
    و اینکه حتی اگر نفر بالاترین رای رو در مجامع از طرف اعضا داشته باشد(حتی به واسطه نهاری که شما میفرمایید!) باز تصمیم گیری برای سمت مدیرعامل طبق اساسنامه شرکت باید از طرف هیئت مدیره باشد.بنابراین عنوان کردن این مطلب که دادن نهار نقش اصلی موفقیت در تمام این سال های خدمت صادقانه باشد به نظربنده بی انصافی هستش.اگه مطلب قبل رو درست مطالعه کرده باشید عنوان شدکنترل هایی درمورد نحوه عملکرد شرکت وجود دارد(ارجمله بازرسین که از طرف اداره تعاون، کارورفاه اجتماعی استان درتمامی مجامع حضور داشته وصحت برگزاری مجامع و دیگرموارد را کنترل مینمایند)
    این اطلاعاتی هستش که اکثر اعضا به واسطه سرمایه هایی که دارند مطمئناخیلی حساس تر وباانصاف تر از شما پیگیر هستند.
    خوبه قبل از نظردادن کمی فکر وتحقیق کنیم.

  • مهدی در مورخ 1396/08/12 - 21:14 می‌نویسد :

    ممکنه بفرمایید تو این چند سال که هی سر و صدا راه انداختید مدیر عامل نمونه چه کار مثبتی کرده اید؟چقدر جیب معلیمن محترم دیده شده؟ این سهامی که شما میگید کجاست ؟ برگه سهمی دست این بندگان خدا دادید؟ شما بدلیل اینکه طرف قرار داد با کارمندان دولت یعنی معلمین بودید (یعنی سود تضمین شده )تونستید این تعاونی رو سرپا نگه داشتید. سوال بعدی مدیر عامل از [!] ایا اینم جز اساسنامه هستش؟ جناب همشهری عزیز اینجا یعنی تعاونی سرمایه شما نیست سرمایه معلمانی است که به شما اعتماد کردند و شما از این اعتماد به نام خودتون و در جهت رشد خودتون و دست و پا کردن اعتبار استفاده کردین. شما یه معلم ورزشی با سابقه که همه میدونین. اگه شما اعتقاد دارین که زحمت کشیدن بفرمایید چند نفر از معلیمن بازنشسته و یافرزندانش رو اونجا مشغول بکار کردین و حقوق مکفی بهشون دادین؟ جناب مردم اگاهن و سعی نکنین وجه مقبولیت به خودتون و رفتارتون بدین.

  • خاتون قصه در مورخ 1396/08/14 - 00:22 می‌نویسد :

    سوال منم هستش ایشان چرا از اموال تعاونی استفاده [!]؟

  • همشهری در مورخ 1396/08/15 - 09:55 می‌نویسد :

    برادر مهدی بزرگوار
    من معلم شاغل واز سهامداران شرکت هستم.درضمن اگه شما جزسهامداران هستید چرا در هیچ یک از این مجامع که حق اظهار نظر دارید چنین مطالبی رو عنوان نکردید که جواب رو از خود عوامل اجرایی ونظارتی شرکت بگیرید؟

  • انقلاب در مورخ 1401/10/16 - 11:09 می‌نویسد :

    سلام و عرض ادب
    دوستان بزرگوار، [!] چند سوال اساسی مطرح میشه
    ۱- جناب شارمی تعاونی فرهنگیان چرا نیروهای عضو غیر فرهنگی داره؟ ایا مگر تعاونی از مجموعه فرهنگیان خمام تشکیل نشده؟
    ۲-اقای شارمی ممکنه صادقانه بفرمایید که تعاونی چند عضو غیر فرهنگی داره؟ لااقل با اینکار درجه ای از شفاف سازی رو برای قشر فرهنگیان انجام داده اید و این مجموعه با حقوق خودشون بیشتر اشنا میشن
    ۳- نقش این افراد در این مجموعه (افراد غیر فرهنگی، مثل کارکنان شهرداری، فرهنگیان سایر شهرها و… )که تعدادشون رو من دقیق میدونم دقیقا چیه؟
    ۴- این افراد چه منافعی دارن برای تعاونی ؟ ایا منافع این افراد متوجه شما و تیمی که شما به عنوان هیئت مدیره و بازرس و… در نظر میگیرین نیست؟
    ۴- شما ادعاتون میشه تعاونی فرهنگیان، شرکت های تعاونی های دیگری هم در سطح استان مشغول به فعالیت، بنظر شما ایا یک معلم فرهنگی میتونه از تعاونی شما بصورت عرفی سبد خانواده خودش رو با توجه به سهامی که داره و تسهیلاتی که شما وعده ش رو همیشه به این عزیزان طی این چند سال دادین تامین کنه؟ بطور خاص خرید مایحتاج روزمره زندگی (هدف از تعاونی فروشگاه لوازم خانگی که نیست واقعا)
    ممنون