خمام - انتخابات شورای بخش خمام در سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید

انتخابات شورای بخش خمام در سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید

چهارمین دوره از انتخابات شورای اسلامی بخش خمام به مورخه‌ی 2 مهر 1392 در سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید.

چهارشنبه، ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰:۰۷ KHNA5441

چهارمین دوره از انتخابات شورای اسلامی بخش خمام به مورخه‌ی 2 مهر 1392 در سالن اجتماعات بخشداری برگزار گردید. در این مراسم که به میزبانی حسین ذاکر استقامتی (بخشدار خمام) و با حضور پیرخندان (ریاست اداره‌ی آموزش و پرورش)، حسن‌زاده (ریاست اداره‌ی ثبت احوال)، حجت الاسلام والمسلمین اصغرنژاد و اعضای هیئت اجرایی و نظارت، و برخی دیگر از مسئولین برگزار گردید، ابتدا به ذکر صلوات و تلاوت آیاتی چند از کلام‌‌الله مجید توسط اسماعیل ایزدی (قاری قرآن و از اعضای هیئت نظارت) پرداخته شد، سپس استقامتی ضمن عرض سلام به مدعوین، عرض ادب و احترام به پیشگاه عالم بشریت و حضرت امام خامنه‌ای، سلام و درود بر روح پرفطوح 8000 سردار سرافراز و شهید استان همیشه سرسبز گیلان به ویژه شهدای بخش خمام، با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) خاطرنشان کرد : هرکه از آرای گوناگون استقبال کند، خطایش کمتر است. وی افزود : در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال حماسه‌ی سیاسی و حماسه‌ی اقتصادی مزین شده، در آن زیرساخت‌های حماسه‌ی سیاسی فراهم شده است. در بخش خمام هر آنچه برای خلق این حماسه لازم بوده در هیئت اجرایی، نظارت، امنیتی و انتظامی فراهم شد و مردم حضور پرشوری داشتند. نماینده‌ی عالی دولت در خمام در ادامه عنوان کرد : در 44 روستای بخش خمام شورای اسلامی تشکیل شد و مردم پای صندوق‌ها رفتند و بزرگوارانی که خود را در بوته‌ی آزمایش و انتخاب قرار دادند، بر اساس شاخص مردم انتخاب شدند. هیئت رئیسه و مراسم تحلیف آنها برگزار شد و برای اولین‌بار در شورا و ریاست جمهوری، تمام دیتا‌ها در وزارت کشور بصورت آنی ثبت شده و قابل رویت بود.

بخشدار خمام ضمن تشکر از کلیه‌ی اعضای هیئت اجرایی و نظارتی چهارمین دوره‌ی شوراهای اسلامی و یازدهمین دوره‌ از ریاست جمهوری، افزود : 1200 نفر عضو اجرائی، امنیتی و نظارتی در پروسه‌ی انتخابات قبول زحمت کردند. استقامتی ادامه داد : این انتخابات با فصل کشاورزی توام بود و بر خلاف دوره‌های دیگر دو انتخاب ریاست شورای اسلامی و ریاست جمهوری را همراه داشت، و خدا را شاکریم که این عنایت را به بخش خمام کرد تا بصورت ویژه کار پیش برود و امروز انتخاب شورای بخش را که یکی از بازوان پرتوان بخش محسوب می‌شود برگزار خواهیم کرد. نماینده‌ی عالی دولت در خمام عنوان کرد : اینجا هم می‌‎بایست معیار و شاخص‌هایی وجود داشته باشد که 5 نفری که بر گزیده می‌شوند بهترین باشند و به دور از اختلاف نظر با یکدیگر کار کنند، که این شورای بخش در بسیاری موارد نقش آفرین است و این انتخاب برای بخش خمام بسیار مهم خواهد بود. وی افزود : بگذارید وقتی در مراسم یادواره‌ی شهدا که در روز پنجشنبه‌‎ی همین هفته برگزار خواهد شد ورود می‌کنیم، شهدا به استقبالمان بیایند، چرا که شما مدیون خون شهدا هستید و باید دقت کنید، اگر به هوای نفس خود نتوانید غلبه نمایید.

در این جلسه که با حضور 100 درصدی اعضای شورا از 44 روستای بخش خمام همراه بود، 18 نفر خود را بعنوان کاندید معرفی کرده که در جریان این انتخابات 5 نفر به عنوان عضو اصلی و 3 نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند :

  1. محمدعلی حسن‌زاده – 28 رای
  2. علی برنجکار – 24 رای
  3. حسین رهنما – 22 رای
  4. حسین امینی – 21 رای
  5. علیرضا عبدی – 17 رای
  6. رحمت رضوانی – 16 رای
  7. حسین غفاری – 10 رای
  8. مهدی پاداش – 9 رای
  9. شعبان پور فلاح – 9 رای
  10. سید شمس موسوی – 9 رای

موضوع : بخشداری، شورای بخش
http://khna.ir/5441

دیدگاه شما چیست ؟!