خمام - لزوم توجه به «برنامه محوری» به جای «چهره محوری» / اجرای طرح «شورا یاری» در محله‌های مختلف
وحید مقدمی مطرح کرد :

لزوم توجه به «برنامه محوری» به جای «چهره محوری» / اجرای طرح «شورا یاری» در محله‌های مختلف

به گفته‌ی این داوطلب شورای شهر خمام، اگر هر نسلی به وظیفه‌ی خود عمل نموده بود، ما امروز با انبوهی از مشکلات روبرو نبودیم.

سه شنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ KHNA53277

وحید مقدمی تحصیلات خود را در دو رشته مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی و فقه و مبانی حقوق اسلامی در مقطع کاردانی گذرانده است. وی که موفق به کسب مدارک دوره‌های کوتاه مدت تخصصی از دانشکده اقتصاد و دانشکده کارآفرینی از جمله نبوغ و ایده یابی در شرکت‌ها و دوره‌های کسب و کار و کار آفرینی است، در حال حاضر مدیریت یک شرکت خصوصی در حوزه مشاوره مالی، اعتباری و سرمایه گذاری را به عهده دارد.

وحید مقدمی در گفتگو با خمام‌نیوز به لزوم توجه به «برنامه محوری» به جای «چهره محوری» برای ملاک انتخاب داوطلب اصلح، عنوان کرد : هدف اینجانب از حضور به عنوان داوطلب شورای اسلامی شهر خمام احساس تکلیف بوده و ماموریت وی خدمت دلسوزانه می‌باشد.
این داوطلب شورای شهر شعار انتخاباتی خود را «خمام جدید» عنوان کرد و افزود : اگر هر نسلی به وظیفه‌ی خود عمل نموده بود، ما امروز با انبوهی از مشکلات روبرو نبودیم ؛ در این راستا خمام نیز به شدت محروم است و از مشکلات فراوانی همچون عدم درآمد پایدار شهرداری بدون فشار بر مردم، عدم برخورداری از بیمارستان، عدم وجود سینما و سالن تئاتر، نداشتن پلیس +۱۰، بیکاری برای پسران و دختران، کمبود موسسات فنی و حرفه‌ای و کاریابی، اعتیاد، فقر و دیگر آسیب‌های اجتماعی، نبود مراکز خیریه قوی، کمبود پزشکان متخصص از قبیل چشم پزشک و …، نداشتن آزمایشگاه سونوگرافی و ماموگرافی برای بانوان، سیستم فاضلاب شهری ناکارآمد، نداشتن چراغ راهنمایی و رانندگی، نداشتن ترمینال مسافربری، نداشتن میدان میوه و تره بار، کمبود سطل‌های زباله، فشار پایین آب، کمبود مراکز فرهنگی، ورزشی، علمی، مذهبی و … رنج می‌برد.
مقدمی با بیان اینکه به شهر خمام احساس مسئولیت و تعهد دارم، تصریح کرد : تلاش می‌کنم همدلی و وفاق را در شهر ایجاد کرده و از آنجایی که روحیه‌ی کار گروهی و تیمی دارم، به تصمیم گیری به شیوه دموکراتیک و آزاد معتقدم. به پیشکسوتان و متخصصان احترام گذاشته و علم، تجربه، تعهد و تقوا را ان‌شاالله منش خود قرار می‌دهم.

این داوطلب پنجمین دوره از شورای اسلامی شهر خمام ضمن تقدیر از عملکرد شوراها که همه از منتخبان مردم بوده و برای این شهر زحمت کشیده‌اند، ادامه داد : گذشته چراغ راه آینده است. باید به سوی آینده‌ای بهتر قدم برداشت، لذا از همه کسانی که کاندید شده‌اند تشکر کرده و برایشان آرزوی توفیق الهی دارم. همچنین اگر خداوند توفیق مسئولیت به این حقیر بدهد تمام تلاش خود را جهت حل مشکلات شهر به کار برده و اولین اولویت کاری‌ام اجرای یک نظرسنجی مردمی جهت اولویت بندی طرح‌های عمرانی می‌باشد.
وی با اشاره به اجرای طرح پیشنهادی «شورا یاری محله» برای خمام، گفت : در این طرح از هر محله فردی برای یاری به شورا انتخاب می‌گردد.
وحید مقدمی با بیان اینکه با مدیریت «جهادی و مشارکتی» تمام تلاش، انرژی و استعداد خود را با کمک شما مردم عزیز شهر خمام در جهت حل مشکلات شهرمان به کار می‌بندم، یادآور شد : شاید نتوانیم همه مشکلات شهرمان را حل کنیم، ولی در جهت حل آنها گام بر می‌داریم. ضرب المثلی وجود دارد که می‌گوید «کسی که کوه را جا به جا کرده، اول سنگ ریزه‌ها را جابه جا کرده است»، همچنین «خداوند حال هیچ قومی را تغییر نمی‌دهد، مگر اینکه خودشان نیز در جهت تغییر خود قدم بردارند».
وی در پایان خاطرنشان کرد : ضمن دعوت از مردم برای شرکت گسترده و پرشور در انتخابات، پیشاپیش برای همه منتخبان نیز آرزوی موفقیت و توفیق می‌نمایم.


موضوع : انتخابات
http://khna.ir/53277

دیدگاه شما چیست ؟!

رپرتاژ به شکلی از آگهی گفته می‌شود که در قالب گزارش یا خبر ارائه شود. آنچه مخاطبان رسانه‌ای می‌بینند، می‌شنوند و می‌خوانند، در واقع تلاشی برای تقویت جنبه‌های ذهنی یک محصول، خدمات یا اشخاص در ذهن آنها است.