خمام - 44 صندوق اخذ رای در بخش خمام

44 صندوق اخذ رای در بخش خمام

سید فخرالدین حسینی گفت: ۴۴ صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این بخش در نظر گرفته شده است …

پنج شنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲ KHNA531

بخشدار خمام در همایش توجیهی اعضاء شعب اخذ رای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در خمام گفت: ۴۴ صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم این بخش در نظر گرفته شده است. سید فخرالدین حسینی افزود: ۴۸۴ عوامل اجرایی، بازرسی، نظارتی و امنیتی، انتخابات مجلس را در خمام برگزار می کنند. این همایش دیروز در خمام برای افزایش سطح آگاهی عوامل اجرایی صندوق‌های اخذ رای در خمام برگزار شد.

همچنین فرماندار رشت اعلام کرد: ۵۰۰ صندوق ثابت و ۶ صندوق سیار برای جمع آوری آرای مردم شهرستان رشت در روز ۱۲ اسفند در نظر گرفته شده است. عظمتی افزود: ۱۲ هزار عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی و امنیتی، نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان رشت را برگزار می کنند. ۳۳ نفر در شهرستان رشت نامزد نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند. شهرستان رشت ۳ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد و 551 هزار و ۱۲۱ نفر از جمعیت رشت واجد شرایط رای دادن هستند.

کبری مهرورز جانشین ستاد انتخابات گیلان اعلام کرد: در اجرای تبصره 7 ماده ی 9 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مبنی بر نوین سازی شیوه اخذ رای، برای شرکت در انتخابات علاوه بر شناسنامه همراه داشتن کارت ملی هم برای رای دهندگان ضروری است.

تبلیغات رسمی داوطلبان نمایندگی مجلس نهم پس از یک هفته ساعت 8 صبح 11 اسفند به پایان رسید.


موضوع : اجتماعی، انتخابات، بخشداری
http://khna.ir/531

دیدگاه شما چیست ؟!