خمام - اسامی داوطلبین تایید صلاحیت شده شورای شهر خمام اعلام شد
غیر رسمی / ۲۰ داوطلب مرد و ۱ داوطلب زن ؛

اسامی داوطلبین تایید صلاحیت شده شورای شهر خمام اعلام شد

بخش معرفی داوطلبین شورای شهر خمام در صفحه‌ی مربوط به انتخابات ۹۶ که شامل دو بخش شورای شهر و شوراهای روستا می‌باشد فعال گردیده و در دسترس عموم قرار گرفته است.

یکشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲ KHNA52245

با وجود آنکه هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان‌های مختلف استان گیلان اسامی تایید صلاحیت شدگان انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای مختلف را اعلام نموده، اما تاکنون این اسامی به صورت رسمی اعلام نشده، هرچند طبق شنیده‌ها تاییدشدگان شورای شهر خمام شامل ۲۱ نفر «متشکل از ۲۰ داوطلب مرد و ۱ داوطلب زن» می‌باشد.

خمام‌نیوز ضمن رعایت اصل بی‌طرفی و پایبندی به اصول اخلاقی از تمام توان و ظرفیت خود برای جلب مشارکت مردمی و حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای استفاده خواهد نمود و در اولین قدم با ایجاد صفحه‌ای مستقل به معرفی داوطلبین شورای شهر خمام پرداخته است.
هم‌اکنون بخش معرفی داوطلبین شورای شهر خمام در صفحه‌ی مربوط به انتخابات ۹۶ که شامل دو بخش شورای شهر و شوراهای روستا می‌باشد فعال گردیده و در دسترس عموم قرار گرفته است. شهروندان خمامی از طریق بخش مذکور می‌توانند اطلاعاتی از جمله تصویر، سن، سوابق تحصیلی و سوابق اجرایی هر یک از داوطلبین را به تفکیک مشاهده نموده و انتخابی آگاهانه در انتخابات پیش رو داشته باشند.

انتخابات فرایندی است که در پیوند با شهروندان و استقبال مردم از آن معنا پیدا می‌کند. مردم‌اند که طی این فرایند انتخاب می‌کنند چه سرنوشتی را برای کشور خود رقم بزنند. مسلماً انتخاب مردم نقش مهمی در تعیین سیاست‌گذاری‌های کشور دارا بوده و در فرایند انتخابات است که افراد و گروه‌های مختلف با برنامه‌های متفاوت برای مدیریت کشور پا به میدان رقابت می‌گذارند و شهروندان به عنوان مرجع اصلی قدرت از میان افراد و گروه‌های مختلف انتخاب خود را داشته و بدین ترتیب برنامه‌های آن فرد یا گروه مبنای بسیاری از سیاست‌گذاری‌ها و چگونگی مدیریت قرار می‌گیرد.
مشارکت مردم در انتخابات به عنوان مهمترین و اصلی ترین ویژگی‌های یک حکومت مردمی و قدرتمند است که خوشبختانه از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون مردم کشورمان با حضور خود در صحنه‌های مختلف به ویژه انتخابات برگزار شده اهمیت حضور خود در صحنه را به خوبی به نمایش گذاشته‌اند.

شایان ذکر است، خمام‌نیوز در انتخابات پیش‌رو ابزاری برای امتیاز گیری گروه‌ها، جناح‌ها و اشخاص نخواهد بود و با بهره‌گیری از تجارب به دست آمده تلاش می‌کند علاوه بر تشویق مردم برای حضور در انتخابات آتی، از هرگونه جانب داری و موضع‌گیری نامطلوب خودداری کند. بی‌شک این رسانه در انتخابات پیش‌رو به عنوان یک رسانه‌ی مستقل در بخش خمام در جهت پوشش اخبار انتخابات شورای اسلامی شهر و ۴۴ روستای این‌بخش عمل خواهد کرد و این امیدواری در تحریریه‌ی پایگاه خبری خمام وجود دارد تا شرایطی یکسان برای کاندیدهای شورا فراهم گردد و همه بتوانند از این رسانه برای معرفی و ارائه‌ی برنامه‌های خود بهره‌مند گردند.

داوطلبین شوراهای شهر و روستا می‌توانند برای تکمیل رزومه خود و کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری به دفتر خمام‌نیوز «اولین پایگاه خبری بخش خمام» واقع در «مجتمع ستاره شهر، طبقه دوم، پلاک ۱۳۳» مراجعه نمایند.

 

اسامی داوطلبین شورای شهر خمام


موضوع : انتخابات
http://khna.ir/52245

دیدگاه شما چیست ؟!