خمام - قهرمانی تیم مدرسه شهید زحمتکش در مسابقات فوتسال دانش‌آموزی گیلان
با حضور ۱۶ تیم خاتمه یافت ؛

قهرمانی تیم مدرسه شهید زحمتکش در مسابقات فوتسال دانش‌آموزی گیلان

تیم مدرسه زحمتکش «به عنوان تنها تیم خمامی در این رقابت‌ها» موفق به کسب مقام قهرمانی شد و تیم‌های ناحیه ۲ رشت و آستانه اشرفیه به ترتیب دوم و سوم شدند.

پنج شنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲ KHNA51032

تیم فوتسال مدرسه شهید زحمتکش که پیش از این در مسابقات فوتسال دانش‌آموزی مدارس بخش خمام در مقطع متوسطه دوم موفق به کسب مقام قهرمانی شده بود، ظهر امروز بر سکوی اول رقابت‌های فوتسال دانش‌آموزی مدارس استان گیلان ایستاد.
در این رقابت‌ها که با حضور ۱۶ تیم از مدارس مختلف گیلان به میزبانی آستانه اشرفیه از شنبه‌ی اخیر تا امروز «پنجشنبه، ۲۶ اسفند» برگزار شد، تیم مدرسه شهید زحمتکش «به عنوان تنها تیم خمامی در این رقابت‌ها» موفق به کسب مقام قهرمانی شد و تیم‌های ناحیه ۲ رشت و آستانه اشرفیه به ترتیب دوم و سوم شدند.
به گزارش خمام‎نیوز، تیم زحمتکش خمام در مرحله گروهی در مقابل تیم‌های چابکسر و ناحیه ۲ رشت به برتری دست یافت و پس از قرارگیری در بین ۶ تیم، بازی با تیم رضوانشهر را با نتیجه‌ی ۳ بر ۲ به سود خود پایان داد. در مقابل تیم آستانه اشرفیه در ضربات پنالتی به برتری ۳ بر ۲ دست یافت و در نهایت در بازی فینال مقابل تیم ناحیه ۲ رشت با گل‌های پویا قربانی و پرهام موقری موفق به کسب نتیجه‌ی قاطع ۲ بر ۰، کسب جام قهرمانی و راهیابی به مسابقات کشوری شد.
گفتنی‌است، مجید ریحانی به عنوان مربی و علی محمدزاده به عنوان سرپرست تیم خمام را متشکل از مهدی پوراعتدالی، سعید باقری، پویا محمدزاده، امیرحسین استوار، آرمان فصیحی، امیرحسین نژادصالحی، حسین خلیلی، پرهام موقری، پویا قربانی، محمدرضا سعادتی و علیرضا قربانی همراهی کردند.


موضوع : فوتسال
http://khna.ir/51032

دیدگاه شما چیست ؟!