خمام - از سجاد عبدی توسط معاون مرکز دانش پژوهان و تشکلات شاهد کشور تقدیر شد
در آستانه برگزاری همایش تجلیل از نخبگان کشور ؛

از سجاد عبدی توسط معاون مرکز دانش پژوهان و تشکلات شاهد کشور تقدیر شد

همایش تجلیل از نخبگان کشوری و استانی فردا در حالی در رشت برگزار می‌گردد که سجاد عبدی در جمع داوران این همایش حضور دارد.

پنج شنبه، ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲:۱۲ KHNA50285

معاون مرکز دانش پژوهان و تشکلات شاهد کشور با حضور در استان گیلان با سجاد عبدی «نخبه برتر ۳ سال متوالی کشور و داور نخبگان استان گیلان» به دیدار و گفتگو پرداخت و با اهدای تندیس و لوح یادبود از وی قدردانی کرد.

رحیم نریمانی در این دیدار که روز گذشته با همراهی عبدالله پاکاری «مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان»، ناصر مسرورنژاد «رئیس دانشگاه علمی کاربردی بنیاد گیلان»، حسین توکلی «مسئول ستاد نخبگان ایثار گیلان» و بهزاد مقدم‌نیا «کارشناس ارشد حقوق و مدرس دانشگاه» در رشت صورت پذیرفت با بیان اینکه باید برای پیشرفت ایران از وجود نخبگان در همه امور استفاده کنیم، عنوان کرد : هدف از این نشست تبادل افکار، آشنایی و استفاده بیشتر از توانمندی‌های این‌جوان نخبه برتر کشور در عرصه‌های ملی است.
این مسئول به ضرورت ایجاد بستر مناسب برای نخبگان کشور اشاره کرده و افزود : باید بستر مناسبی ایجاد گردد تا بتوان از توانمندی نخبگان در عرصه‌های ملی استفاده نمود.
سجاد عبدی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور مسئولین در منزل وی، گفت : نخبگان پیشرفت خود را مرهون خون شهدا بوده و ما برای حفظ و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جلوگیری از پایمال شدن خون مقدس شهدا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

به گزارش خمام‌نیوز، همایش تجلیل از نخبگان کشوری و استانی فردا در حالی در رشت برگزار می‌گردد که سجاد عبدی در جمع داوران این همایش حضور دارد.


موضوع : افتخارات، مخترعین
http://khna.ir/50285

دیدگاه شما چیست ؟!