خمام - همایش پیاده‌روی خانوادگی در خمام برگزار شد
اهدای ۵ دستگاه دوچرخه /

همایش پیاده‌روی خانوادگی در خمام برگزار شد

همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح امروز «۱۳ اسفند» با استقبال خوب شهروندان خمام همراه شد.

جمعه، ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ KHNA49672

همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح امروز «۱۳ اسفند» با استقبال خوب شهروندان خمام همراه شد.

مردم با فرهنگ و ورزش دوست بخش خمام در ساعت ۷:۳۰ صبح روز جمعه با حضور در محوطه بازار هفتگی خمام پیاده‌روی را آغاز کرده و بعد از طی مسیر خیابان‌های امام خمینی (ره)، شهید بهشتی و بوعلی، ضمن بازگشت به مسیر شروع همایش به انجام ورزش صبحگاهی و تمرینات کششی پرداختند، که توسط حسن خانجانی «پیشکسوت ورزش دو و میدانی» اجرا گردید.
همچنین، شاگردان استاد ابراهیم رسولی به اجرای نمایشی حرکات رزمی ورزش جیت کان‌دو پرداختند.

در ادامه‌ی این همایش که با هدف سلامت و ایجاد روحیه‌ی نشاط در جامعه توسط هیئت ورزش‌‌های همگانی با همکاری اداره ورزش و جوانان و شورای شهر با مجری‌گری مهیار سجودی همراه بود، به اجرای موسیقی‌های محلی پرداخته شد و جوائزی از جمله ۵ دستگاه دوچرخه، ۱۰ عدد توپ والیبال، ۱۰ عدد راکت بدمینتون و ۱۰ دست لباس ورزشی به شرکت کنندگان به قید قرعه اهدا گردید.

به گزارش خمام‌نیوز، در این همایش جمعی از مسئولان و همچنین چهره‌های ورزشی از جمله حسین کعبی «بازیکن اسبق تیم ملی»، سیدهادی موسوی، احسان عبدی و محمد دادرسی «از بازیکنان تیم سپیدرود» حضور داشتند.
پخش زنده این همایش توسط خمام‌نیوز از طریق اینستاگرام و اهدای دوچرخه به یکی از پرسنل خدمات شهری شهرداری خمام توسط یکی از برندگان در قرعه کشی از جمله نکات همایش مذکور بود.


دیدگاه شما چیست ؟!