خمام - مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر بخش خمام در کنکور سراسری سال ۹۵ برگزار شد
گزارش تصویری ؛

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر بخش خمام در کنکور سراسری سال ۹۵ برگزار شد

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر بخش خمام در کنکور سراسری سال ۹۵ پیش‌ازظهر امروز «۲۰ بهمن» با حضور مهدی حاجتی «مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان» و مسئولین این‌بخش در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد.

چهارشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ KHNA48275

مراسم تجلیل از دانش‌آموزان برتر بخش خمام در کنکور سراسری سال ۹۵ پیش‌ازظهر امروز «۲۰ بهمن» با حضور مهدی حاجتی «مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان» و مسئولین این‌بخش در کانون شهید حق‌شناس برگزار شد.

رئیس آموزش و پرورش خمام در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر با اشاره به نتایج به دست آمده توسط دانش آموزان بخش خمام در کنکور سراسری سال ۹۵، گفت : خمام با وجود بخش بودن از پتانسیل شهرستانی برخوردار است.
محمود کنعانی به تحصیل ۷۵۲۰ دانش‌آموز در بخش خمام در ۷۶ واحد آموزشی که ۱۰ واحد آن غیر دولتی هستند، افزود : ۱۴۴ دانش‌آموز این‌بخش در کنکور سراسری سال ۹۵ مجاز اعلام گردیدند که از این تعداد ۱۰۸ نفر در موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی پذیرفته شدند.
این مسئول با بیان اینکه بعضی از دانش‌آموزان شرایط انتخاب رشته را داشته، اما برای کسب رتبه‌ی بهتر انتخاب رشته نکرده و در کنکور سال بعد شرکت نمودند، تصریح کرد : میثم حمداوی از خمام از جمله دانش‌آموزانی است که در کنکور سراسری سال ۹۳ موفق به کسب رتبه ۸۵۲ رشته علوم انسانی گردید، اما انتخاب رشته نکرد و در کنکور سال ۹۴ بدون استفاده از ظرفیت مراکز علمی آموزش به رتبه‌ی ۲۲ دست یافت و هم‌اکنون در رشته‌ی حقوق دانشگاه گیلان مشغول به تحصیل است.
کنعانی با بیان اینکه در خمام پژوهش‌سرا نداریم، خاطرنشان کرد : ان‌شاالله با تکمیل پروژه دبیرستان ۱۲ کلاسه پاسداران شهر خمام بخشی از مشکل کمبود فضای آموزشی در این بخش مرتفع شده و بتوانیم مکانی را برای پژوهش‌سرا به عنوان اتاق فکر در نظر گرفته و در ارتقاء امر آموزش و پرورش تلاش کنیم.
به گفته‌ی وی، نگاه ما در آموزش و پرورش نگاهی آموزشی و پرورشی است و در تلاش هستیم که دانش‌آموزان را «با هدف هر دانش‌آموز، یک مهارت» در کنار رشته‌های نظری به رشته‌های فنی سوق داده تا در نهایت بتوانند پس از تحصیل در بازار کار جذب شوند.

بخشدار خمام نیز در این جلسه با بیان اینکه آنچه انقلاب و نظام ما را از انقلاب و نظام‌های دیگر متفاوت نموده اتکا به نظر و رای مردم و همچنین حرمت ریخته شدن خون شهیدان است، عنوان کرد : بعد از ۳۸ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سالروز این پیروزی را جشن نمی‌گیریم، بلکه سالروز استمرار این نظام را در ۲۲ بهمن‌ماه که نقطه‌ی عطف تاریخ کشور ما است جشن می‌گیریم.
علیرضا مسچیان، افزود : این انقلاب بعد از ۳۸ سال نه تنها رنگ کهنگی به خود نگرفته، بلکه هر سال مقتدرتر و باشکوه‌تر در پهنای گیتی در حال حرکت است.
به گفته‌ی وی، باید همواره پشتیبان ولایت بوده و از ولایت جلوتر نباشیم.

گفتنی‌است، در پایان مراسم از دانش‌آموزان برتر بخش خمام در کنکور سراسری سال ۹۵ تقدیر به‌عمل آمد.


۲ دیدگاه

  • ترنم در مورخ 1395/11/20 - 22:22 می‌نویسد :

    سلام ویدیویی از مراسم هم هست؟

  • روابط عمومی در مورخ 1395/11/20 - 23:07 می‌نویسد :

    با سلام و احترام،
    خیر، تنها بخشهایی از مراسم در هنگام برگزاری آن به صورت زنده به نمایش گذاشته شد.