خمام - تئاتر «عزیز مایی» به کارگردانی بهادر نمازی اجرا شد
در کانون شهید حق‌شناس خمام ؛

تئاتر «عزیز مایی» به کارگردانی بهادر نمازی اجرا شد

تئاتر «عزیز مایی» به مناسبت هفته‌ی بسیج به کارگردانی بهادر نمازی و با اجرای جواد علیزاده و پوریا الفتی در کانون شهید حق‌شناس خمام اجرا شد.

چهارشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۹ KHNA45360

اولین شب از اجرای نمایش تئاتر «عزیز مایی» روز گذشته به مناسبت هفته‌ی بسیج به کارگردانی بهادر نمازی و با اجرای جواد علیزاده و پوریا الفتی در کانون شهید حق‌شناس خمام برگزار شد.
کارگردان نمایش «عزیز مایی» با بیان اینکه برای آماده‌سازی به جهت اجرای این نمایش در هفته‌ی بسیج حدود ۳ ماه تمرین گروهی صورت پذیرفت، عنوان کرد : در انتخاب نمایشنامه سعی بر این بود که جنبه‌ی شعاری نداشته باشد، چرا که در اجراهایی که جنبه‌ی شعاری می‌یابند اثرگذاری لازم را بر مخاطب شاهد نخواهیم بود.
بهادر نمازی، افزود : داستان این نمایش روایت‌گر برشی از زندگی افراد بزرگی است که بدون هیچ چشمداشتی جان خود را در دست گرفته و زندگی‌شان را به پای عقیده‌شان گذاشته‌اند، که در همین بخش خمام هم نمونه‌های متعددی از آنان وجود دارد.
به گفته‌ی وی، این نمایش سعی دارد داستان زندگی ۲ دوست را که از کودکی با یکدیگر بزرگ شده و برای دفاع از آب و خاک کشورمان به جبهه رفته‌اند، روایت کند.
نمازی در پایان با بیان اینکه نمایش «عزیز مایی» هر شب ساعت ۲۰ به مدت ۳ شب «از دوم الی چهارم آذرماه» در کانون حق‌شناس خمام برگزار گردیده و شرکت برای عموم مردم رایگان می‌باشد، خاطرنشان کرد : از شهروندان تقاضا داریم با حضور خود از جامعه‌ی هنر تئاتر خمام حمایت کنند.


موضوع : تئاتر، فرهنگی، گزارش تصویری، هفته‌ی بسیج
http://khna.ir/45360

دیدگاه شما چیست ؟!

امکان ثبت دیدگاه غیرفعال است.