خمام - دومین دوره از مسابقات فرا استانی قوی‌ترین مردان «جام زنده‌یاد تقی‌نژاد» برگزار شد
ویژه
با حضور شرکت کنندگانی از چند استان کشور ؛

دومین دوره از مسابقات فرا استانی قوی‌ترین مردان «جام زنده‌یاد تقی‌نژاد» برگزار شد

علی شکری از استان قم، سیدمحمود حسینی از لوشان و ایمان معینی از بندر انزلی به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

چهارشنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ KHNA42829

مسابقات قوی‌ترین مردان کاپ آزاد فرا استانی تحت عنوان «جام زنده‌یاد محمد تقی‌نژاد» عصر امروز در محوطه‌ی بازار هفتگی جنب شهرداری خمام برگزار شد.
در این رقابت‌ها که با حضور ۸ شرکت کننده از استان‌های گیلان، قزوین، البرز، قم و زنجان خاتمه یافت، علی شکری از استان قم با سابقه‌ی ۵ قهرمانی کشور و کسب ۴۰ امتیاز مقام نخست را کسب نمود و سیدمحمود حسینی از لوشان با کسب ۳۰ امتیاز و ایمان معینی از بندر انزلی با کسب ۲۶ امتیاز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

حمل کنده‌ی‌ ۱۱۰ کیلوئی، اسکوات تعادلی ۳۵۰ کیلویی، چمدان ۱۴۰ کیلویی، غلتاندن لاستیک ۴۸۰ کیلویی، کشیدن ماشین آتش‌نشانی ۱۰ تنی، حمل چمدان ۲۰۰ کیلویی، بلند کردن گوی ۱۲۰ کیلویی و بالا بردن کنده‌ ۱۱۰ کیلویی از جمله آیتم‌های مسابقات کاپ آزاد فرا استانی قوی‌ترین مردان در خمام بود.
در پایان رقابت‌ها به نفرات اول تا سوم کاپ و جایزه نقدی ۱ میلیون تومانی، ۷۰۰ هزار تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی اهدا شد ؛ همچنین، کاپ اخلاق و جایزه‌ی نقدی ۱۰۰ هزار تومانی به نواب قاسمی «از خمام» رسید.
در این رقابت‌ها که به میزبانی بخش خمام برگزار شد، سیدعباس کاظمی «رئیس هیئت بدنسازی خمام»، قربان برنجی و مازیار فتوحی به عنوان داوران خمامی در جمع ۱۵ نفر داور و هیئت ژوری به ایفای نقش پرداختند.

بابک خلیلی «رئیس اداره‌ی ورزش و جوانان خمام» در حاشیه‌ی مراسم اختتامیه‌ی این مسابقات در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز از هیئت‌های بدنسازی و پاورلیفتینگ بخش خمام و شهرستان بندر انزلی برای برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان کاپ آزاد فرا استانی تقدیر کرد.
وی سطح کیفیت مسابقات مذکور را بالا ارزیابی کرد و از بخشداری، شهرداری، شورای شهر، نیروی انتظامی، آتش نشانی و سایر مسئولین این بخش برای همکاری با اداره‌ی ورزش و هیئت بدنسازی در برپایی مسابقات و همچنین حضور پرشور مردم تشکر کرد.

 


موضوع : پرورش اندام، گزارش تصویری، ویدئو
http://khna.ir/42829

۲ دیدگاه

  • یونس کاظمی در مورخ 1395/06/25 - 09:23 می‌نویسد :

    باسلام وعرض خسته نباشید ممنون از پوشش خبری زیبایتان خدا قوت

  • ناشناس در مورخ 1399/04/27 - 00:13 می‌نویسد :

    فقط علی شکری