خمام - طرح‌ هادی به مشکلات خمام افزوده است
ویژه
رئیس شورای شهر خمام :

طرح‌ هادی به مشکلات خمام افزوده است

به گفته‌ی وی، کمک‌های دولتی به ما بسیار اندک و ناچیز بوده و پاسخ نیازهای شهر خمام را نمی‌دهد.

یکشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ KHNA40867

جلیل غیاثی ظهر امروز در جریان بازدید از طرح‌های عمرانی شهر خمام وضعیت آسفالت معابر را خوب توصیف نموده و اظهار کرد : نهضت آسفالت در شهر خمام ایجاد شد و امروز حدود ۱۱۰ هزار مترمربع آسفالت در این شهر انجام شده است. وی حوزه فضای خمام را متحول خواند و افزود : وضعیت فضای سبز خمام نسبت به ۲ سال گذشته قابل مقایسه نیست و فضای متفاوتی ایجاد شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر خمام با بیان اینکه مصوبات زیادی در این شورا به تصویب رسیده است، گفت : با تعامل یکدیگر می‌توان اهداف توسعه شهری را در زمینه‌‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و… پیش برد. وی فعالیت اصلی شورا را تصویب مصوبات و شهرداری را در امر اجرا دانست و تصریح کرد : اعضای شورای شهر خمام در کنار شهردار به وظیفه ذاتی خود عمل می‌کنند تا کارها با نظارت بهتر و دقیق‌تری انجام شود.
غیاثی نبود طرح جامع شهری را از مشکلات شهر خمام عنوان کرد و گفت : طرح هادی شهری نیز معضل بزرگی برای شهر خمام بوده و مشکلات بسیار زیادی برای مردم آن ایجاد کرده است. وی یادآور شد : زمین‌های شهروندان در طرح خیابان‌های ۱۸ متری، فضای سبز، آموزش و پرورش، فضای ورزشی و … بلاتکلیف باقی مانده و مالکان نمی‌توانند از دارایی‌های خود استیفای منفعت کنند.
این مسئول با اشاره به اینکه بازخوردهای مشکلات شهری به شورا و شهرداری برمی‌گردد، خاطرنشان کرد : طرح هادی تاکنون نتوانسته گره‌ای از مشکلات شهر ما را باز کند و به مشکلات اضافه کرده است. وی متذکر شد: امیدواریم مسئولان بالا دست صدای ما را بشنوند و این موضوع را بپذیرند که اگر قرار است کاری انجام شود و افق ۲۰ یا ۳۰ ساله و آینده‌نگری صورت گیرد، حتماً منافع مردم باید در آن دیده شود.
غیاثی مردم خمام را قانون‌مدار و با فرهنگ خواند و با عذرخواهی از شهروندان خمامی، گفت : طبق قانون اگر تا مدت ۲ سال طرح‌های مربوط به شهرداری شامل فضای سبز، آموزشی، ورزشی و … برای مردم خمام اجرایی نشود، آنها می‌توانند از طریق مجرای قانون و دستگاه‌های اجرایی نظارتی به حق و حقوق خود برسند.
وی با تصریح بر اینکه شهر خمام جدا از این کشور نیست، افزود : خمام یکی از شهرهای ایران اسلامی بوده و کمک‌های دولتی به ما بسیار اندک و ناچیز بوده و پاسخ نیازهای شهر ما را نمی‌دهد.
رئیس شورای اسلامی شهر خمام خاطرنشان کرد : درآمد پایدار داریم، اما پاسخگوی هزینه‌های جاری و عمرانی ما نیست و از مسئولان می‌خواهیم به لحاظ مالی به شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی کمک کنند تا بتوانند برای رسیدن ایران اسلامی به اهداف مطروحه گام‌های استوارتر بردارند.


موضوع : شورای شهر
منبع : فارس
http://khna.ir/40867

دیدگاه شما چیست ؟!