خمام - حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس

راهپیمایی روز جهانی قدس، صبح امروز همزمان با آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان با حضور پرشور صدها تن مردم روز‌ه‌دار در خمام برگزار شد.

جمعه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵ KHNA4061

راهپیمایی روز جهانی قدس، صبح امروز همزمان با آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان با حضور پرشور صدها تن مردم روز‌ه‌دار در خمام برگزار شد. حضرت امام خمینی (ره) در 16 مرداد سال 58 در راستای حمایت ملی و حتی فرا ملی از ملت مظلوم فلسطین، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را «روز جهانی قدس» اعلام کردند تا عموم مسلمانان جهان را به همبستگی اسلامی دعوت کنند. این فرمان رهبر انقلاب اسلامی نشان داد که در صورت اتحاد مسلمانان جهان و تلاش برای دفاع از حریم اسلام، قرآن و قبله مشترک، هرگز کفار و منافقان اجازه تجاوز به حریم اسلام و مقدسات آن را نخواهند داشت.

روز قدس با حضور مقتدرانه ملت‌های مسلمان جهان برای حمایت از حقوق آنها به نوعی تلالؤ نبرد قدرتمندانه اهل ایمان در مقابله با کفر است. «مسجدالاقصی» نقطه عطف توجه و عشق مسلمانان به بیت‌المقدس است که به همین دلیل به کانون تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی تبدیل شده و این رژیم تمام تلاش خود را برای از بین بردن ویژگی‌های اسلامی بیت‌المقدس و یهودی سازی این شهر معطوف کرده است. حضور پرشور مردم روزه‌دار در راهپیمایی روز قدس، زمینه ساز خلق حماسه‌ای بین‌المللی برای آزادی قدس شریف است.


موضوع : راهپیمایی، روز قدس، مناسبت‌ها
تصویر : سجاد روان‌نیا
http://khna.ir/4061

دیدگاه شما چیست ؟!