خمام - تیم شهید ایوب از ادامه بازی‌ها محروم شد / بازیکن خاطی حق حضور در علی‌بحری را ندارد
ویژه
طی تصمیم هیئت فوتبال خمام ؛

تیم شهید ایوب از ادامه بازی‌ها محروم شد / بازیکن خاطی حق حضور در علی‌بحری را ندارد

هیئت برگزاری مسابقات فوتبال محلات خمام در خصوص وضعیت تیم شهید ایوب تصمیم گیری کرد.

چهارشنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ KHNA32944

هیئت برگزاری مسابقات فوتبال محلات خمام در خصوص وضعیت بازی گیلانگستر و شهید ایوب تصمیم گیری کرد.
در نامه‌ای که از سوی ریاست هیئت فوتبال خمام به سرپرست تیم فوتبال شهید ایوب خمام ارسال شده، اعلام گردیده به علت توهین یکی از بازیکنان تیم شهید ایوب به داور مسابقه و در ادامه برخورد فیزیکی صورت گرفته که منجر به آسیب دیدگی و خونریزی داور از ناحیه بینی گردیده، این عمل ضد ورزشی سبب ایجاد فضای متشنج، به دور از آرامش و امنیت در جهت ادامه مسابقه گردیده که موجب صدمات جدی در اعتبار چندین و چند ساله تیم شهید ایوب گردیده و علاوه بر آن اعتبار فوتبال خمام با پیشینه‌ای درخشان را دچار صدمات جدی کرده است.
در این نامه که به امضای سیدرضی مودب‌پور رسیده و رونوشتی از آن به اداره ورزش و جوانان خمام، هیئت فوتبال شهرستان رشت و کمیته داوران استان گیلان ارسال گردیده، آمده است : تیم شهید ایوب خمام بنابر این تصمیم از حضور در ادامه مسابقات محروم می‌گردد و بازیکن خاطی تا اطلاع ثانوی حق همراهی تیم مذکور در مسابقات و تمرینات در استادیوم علی بحری را ندارد.

photo586757026318755787

بنابر این‌گزارش، درگیری بازیکن تیم شهید ایوب با داور پس از به ثمر رسیدن گل اول در نیمه‌ی آغازین بازی بین تیم‌های گیلانگستر و شهید ایوب در مورخ 16 مهر به وقوع پیوسته بود که منجر به مصدوم شدن داور و نیمه کاره ماندن بازی گردید و تصمیم گیری در خصوص این بازی تا امروز «22 مهر» به طول انجامیده بود.
گفتنی‌است، تیم گیلانگستر به دور نیمه نهایی صعود کرد.

جدول و نتایج مسابقات را می‌توانید از اینجا پیگیری کنید.


موضوع : فوتبال
http://khna.ir/32944

۱۰ دیدگاه

  • کنعانی در مورخ 1394/07/22 - 21:08 می‌نویسد :

    سایت محترم خمام نیوز، باعرض سلام وخسته نباشید ،اینجانب مهدی کنعانی بعنوان سربرست تیم فوتبال شهیدایوب خمام ،اانشا الله درروزآتی ،به دفاع ازاین تیم وهمچنین نسبت به رای صادره هیئت فوتبال خمام مبنی برمحرومیت این تیم ،که به هیچ وجه ازنظرقوانین فوتبال جمهوری اسلامی ایران صحیح نبوده ،مطالبی رابا اسنادومدارک لازم به عرض شماومردم فهیم وفوتبال دوست خمام خواهم رساند.

  • یاسر در مورخ 1394/07/24 - 00:12 می‌نویسد :

    بسمه تعالی 
    اقای کنعانی [!]. بازیکن شما اشتباه کرده و تیم هم باید جریمه بشه. بنظر من اقای مودب پور کار  بسیار درستی انجام دادند. بسیار کار ایشان پسندیده و شایسه بوده است. 

  • شهروند در مورخ 1394/07/24 - 10:10 می‌نویسد :

    باسلام ، دوست عزیز درکجای قانون نانوشته فوتبال آمده که بخاطراشتباه یک بازیکن ،یک تیم را ازمسابقات محروم کنند،بایدباقانون حرکت کنیم نه سلایق شخصی

  • هوادار در مورخ 1394/07/24 - 13:43 می‌نویسد :

    با سلام خدمت تمام همشهریان عزیز

    .

    من فقط میخوام چند سوال مطرح کنم و جوابش به عهده هرکدوم از خوانندگان خمام نیوز. 1 – کدام مورد مشابهی از موضوع پیش امده و برخوردی این چنینی در فوتبال داخلی ویا حتی خارجی وجود دارد؟ 2 – مگر غیر از این است که قانون برای عدالت است ، پس زحمات دیگر بازیکنان شهید ایوب و کادر فنی با سابقه این تیم با توجه به گذشته تحسین برانگیزش چه می شود ؟ 3 – چرا بازی بدون حضور نیروی انتظامی شروع شد که با توجه به صحبت قانونی همه ، نقض مسلم قانون بوده و چه بسا در صورت حضور نیروی انتظامی شاید اصلا درگیری به وجود نمی آمد. در آخر از آقای مودب پور که بدون شک یکی از افتخارات فوتبالی و اجتماعی شهر خمام هستند به عنوان یک عضو کوچک جامعه فوتبال تقاضا دارم غیر از تمرکز بر روی مورد زشت وناپسندی که بدون شک همه ی ما آن را تقبیح میکنیم ، پیشینه ی تیم شهید ایوب و همچنین هواداران و پیشکسوتان فهیم این تیم را نیز در نظر بگیرند و با یک تصمیم در (چهارچوب قانون) ، اجازه دهند نتیجه مسابقه داخل زمین رقم بخورد نه بر اساس ………. و جایی که ……… با تشکر.

  • حامد در مورخ 1394/07/24 - 17:05 می‌نویسد :

    علی کریمی در جوانی پای داور رو لگد کرد یک سال از بازی محروم شد و تیمش هیچ جریمه ای نشد چون به تیم ربطی نداشت.
    من نمیدونم این اقای … چرا همچین تصمیمی گرفت !!!!!!!
    اگه صحبت تک رایی هستش باشه قبول ولی بعید میدونم قانون کلی این باشه!!!!

  • ناشناس در مورخ 1394/07/24 - 17:08 می‌نویسد :

    تک رایی هستش دیگه آقا !!
    عمرا قانون فوتبال این باشه به خاطر یه دونه بازیکن تیم حذف بشه!!!!

  • ناشناس در مورخ 1394/07/25 - 13:17 می‌نویسد :

    با سلام و خسته نباشید خدمت اقای مؤدب پور برای تلاش هایی که برای فوتبال میکشن ولی هیچ جای دنیا چنین موردی پیدا نشده و این کار قانونی نیست .فکر کنم ادامه بازی تصمیم بهتری باشه ، پس زحمات دیگر بازیکنان و تیم چی میشه ، شاید اون بازیکن شرایط روانی مناسب تو اون لحظه رو نداشت کل تیم نباید جریمه بشن اونم کنار گزاشتن از مسابقات بنظرم خیلی سختگیرانست این تصمیم با تشکر 

    یکی از فوتبالی های قدیمی

  • هوادار در مورخ 1394/07/27 - 12:59 می‌نویسد :

    کار اقای مودب پور بسیار درست و شایسته بود.

  • محسن در مورخ 1394/08/22 - 04:52 می‌نویسد :

    بازم حرفهایی زده میشه که از عقل [!] بدوره اگه همچین جریمه ای نکنن چکار کنن بازی نیمکاره تموم شد 3هیچ نکنن بیان تکرار کنن خوب حالا تو بازی دیگه هم یه بازیکن از تیم حریف درصورت نتیجه نگرفتن تیمش همین کارو تکرار کرد دوباره بازیکن خاطی جریمه بشه بازم بازی تکرار ،خیلی مسخرست بابا یه مقدار فکر کنید حرف بزنید خوب اینجا محلاته یعنی هرکی رسیدباید بیاد بزنه تو گوش داور وفهاشی کنه بعد بگید با قانون فوتبالی باید برخورد بشه لازم به ذکره که تو فوتبال محلات قوانینو خود برگزار کنندهای جم برای کنترل تورنمنت وضع میکنن اگه اینکار نکنن که هرکی هرکاری خواست میکنه بعد میگه خوب بازی دوباره تکرار میشه دیگه.اگه اینجوری باشه پس کل سالو بیان دوتیم گیلانگستر وشهید ایوب بازی کنن جامو اصلا ولش،.،،.بابا یمقدار تفکر کنید بعد حرف ونظر بدین

  • ناشناس در مورخ 1394/08/22 - 12:56 می‌نویسد :

    اقای [!] ول کن بابا همین مونده تو بیای واسه ما قوانین فوتبال تشریح کنی [!]