خمام - بیانیه جوانان کانون امام رضا (ع) در پی حادثه‌ی دردناک عروج ملکوتی حاجیان در منا

بیانیه جوانان کانون امام رضا (ع) در پی حادثه‌ی دردناک عروج ملکوتی حاجیان در منا

کانون امام رضا (ع) شهر خمام در پی حادثه‌ی دردناک عروج ملکوتی حاجیان در منا به انتشار بیانیه اقدام نمود.

شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۷ KHNA32037

کانون امام رضا (ع) شهر خمام در پی حادثه‌ی دردناک عروج ملکوتی حاجیان در منا به انتشار بیانیه اقدام نمود.
در متن این بیانیه آمده است :

اعوذ بالله من الشیطان اللعین الرجیم
وَلِلَّهِ عَلَى النَّاسِ حِجُّ الْبَیْتِ مَنِ اسْتَطَاعَ إِلَیْهِ سَبِیلًا وَمَنْ کَفَرَ فَإِنَّ اللَّهَ غَنِیٌّ عَنِ الْعَالَمِینَ …
چقدر مظلومانه اما عاشقانه عروج کردید، و چه درد و حسرتی را برجای گذاشتید که اینگونه هر فرد و گروهی را دست به قلم ستایش خود نموده اید! یکی شعر می‌گوید و یکی نوحه میخواد، یکی نطق میزند و یکی خبر!
اما هیچ یک نمی‌توانیم جای آن حاجی مطهر و پاک گشته ی در میان مشعر و منا باشیم، هیچ کداممان آن طهارت ناشی ار اتصال و انقطاع الی الله را درک نمی‌کنیم.
سه روز عزا میگیریم چون این سه روز یعنی سه روز اندیشیدن و ناله زدن، سه روز محاسبه‌ی اعمال نفس که آیا چه اندازه همسوی این پاکان بوده ایم. سه روز به مرگ نزدیک شدن ! سه روز اندیشه در جهان اسلام که دست کدامین ناپاکان و منفوران عالم افتاده است. سه روز دعای از ته جان و روح برای باز پس گیری این خانه ی امن الهی، سه روز دعای سلامت برای حاجیان ضیوف الرحمن یعنی مهمانان خدا. سه روز اندیشه و دعای مدام برای فرج آقایی که این روزها گریان و ندبه خوان است و بین بیابان‌های عراق و یمن و بحرین و سوریه و فلسطین دعاگوی فرج ماست، که فرج و ظهور منجی حق و مظلومان به این اندیشه های سه روزه‌ی ما در عزای عمومی بستگی دارد.
عزای عمومی میگ‌یریم برای تفکرات ناقص خودمان که چگونه حج خدا و خانه ی پر عظمت مقدس مکه و منا و حاجیان پاک تر از ملائک را این روزه در فضاهای مجازی و شیطانی به توبیخ و توهین نشسته‌ایم.
بیایید بر گردیم، بیایید توبه کنیم از دوری خود با الله تعالی. بیاییم از دیار خود و بسوی حرم امن الهی حرکت کنیم و احرامی دوباره ببندیم و نفس سرکش خود را قربانی مشعر و منا کنیم. شاید که ما هم توفیق خروج از منیت و خودپسندی را با عروج از منا بسمت الله تعالی را بدست آوریم.
ما جوانان کانون امام رضا(ع) شهر خمام این مصیبت عظما را بر وجود مقدس حضرت حجت‌بن الحسن تسلیت گفته و با بازماندگان این واقعه‌ی دردناک همدردی بجا می‌آوریم و برای سلامتی رهبر عزیزالشان جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله) صلوات می‌فرستیم.


موضوع : کانون امام رضا
http://khna.ir/32037

۳ دیدگاه

  • amirhoseein در مورخ 1394/07/04 - 18:21 می‌نویسد :

    عالی?مرگ بر آل سعود?

  • ali…… در مورخ 1394/07/04 - 19:52 می‌نویسد :

    انا لله و انا الیه راجعون
    سخت است که در انتظار بازگشت عزیزت از سرزمینی که ملقب به نام محل امن الهی است باشی، ولی باخبر شوی که وی دیگر به زمین تعلق نداشته و رخت بربست و به آسمان عروج کرد و آسمانی شد
    .پلیدی اقدامات اخیر بر هیچ مسلمانی پوشیده نیست.
    به امید روزی که در همین نزدیکی است، با ظهور ولی عصر(عج) تمام این شیطان صفتان به درک واصل شوند
    از مسئولین کانون امام رضا (ع) خمام هم به دلیل همیشه در صحنه بودن کمال تشکر و قدردانی را دارم و از خداوند منان توفیقات روز افزون را برای این عزیزان مسئلت دارم
    باتشکر

  • شاهین در مورخ 1394/07/04 - 20:10 می‌نویسد :

    مرگ بر صدام ال سعود و امریکا