خمام - حضور اورژانس پس‌از 30 دقیقه / خاموشی میدان پرواز و رنج خمام از نداشتن بیمارستان
ویژه

حضور اورژانس پس‌از 30 دقیقه / خاموشی میدان پرواز و رنج خمام از نداشتن بیمارستان

چراغ‌های بلوار خیابان امام خمینی (ره) در حد فاصل تندیس دکتر چمساز تا میدان پرواز و همچنین چراغ‌های میدان پرواز خاموش بوده است.

یکشنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۰۶ KHNA30713

در حادثه تلخی که در واپسین دقایق از روز شنبه هفتم شهریور رخ داد، راکب موتورسیکلت به دلیل آنکه از برخورد خود با خودروی کناری که راه وی را بریده بود جلوگیری کند با میدان پرواز شهر خمام برخورد کرد و نقش بر زمین شد.
وقوع چند حادثه تصادف در فاصله زمانی نزدیک به هم موجب شد تا اورژانس با کمال ناباوری پس از گذشت 30 دقیقه از وقوع حادثه در محل حضور یافته و در این مدت راکب موتور سیکلت که خون زیادی از وی رفته بود تا مدت زیادی مقابل چشمان شهروندان خمامی بر زمین افتاده و به ناله کردن از درد بپردازد.
بر اساس اظهارات شاهدین عینی، خودرویی که راه موتورسیکلت را بریده تیبا بوده که پس از لحظه‌ای ترمز زدن، با مشاهده حرکت مردم به سوی خود از محل حادثه متواری شده است. طی مدت مذکور، نیروی انتظامی و پلیس راهور با حضور در محل حادثه سعی در کنترل اوضاع حاصل از تاخیر اورژانس و کنترل عبور و مرور داشتند.

گفتنی‌است، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ششم اردیبهشت‌ماه سال 93 بود که طی بازدیدی از بخش خمام با بیان اینکه از این پس خمام را نه به‌عنوان راهی بین رشت و انزلی، بلکه با دید باز خواهیم دید، اذعان داشته بود : متاسفانه فکر می‌کنم خمام توسط مسئولین تراز اول به خوبی دیده نشده است، اما ما سعی می‌کنیم از این به بعد این بخش را نیز دیده و هر کمکی که در جهت احداث پلی‌کلینیک تخصصی نیاز باشد انجام دهیم ؛ و این در حالی است که در جلسات مختلف و طی خبرهای متعددی به لزوم احداث بیمارستان یا پلی‌کلینیک و همچنین تکمیل واحد اورژانس بخش خمام اشاره شده و صراحتاً عنوان گردیده امکانات بهداشتی در خمام شایسته‌‌ی جمعیت این بخش نیست و بخش خمام از نبود بیمارستان و پلی‌کلینیک تخصصی و فوق تخصصی رنج می‌برد!

* از نکات قابل توجه خاموشی چراغ‌های بلوار خیابان امام خمینی (ره) در حد فاصل تندیس دکتر چمساز تا میدان پرواز و همچنین چراغ‌های میدان پرواز در شب‌های اخیر بوده است.
* وضعیت جسمی راکب موتورسیکلت پس از انتقال به بیمارستان امیدوارکننده عنوان شده است.


۲ دیدگاه

  • رضا در مورخ 1394/06/08 - 12:40 می‌نویسد :

    مسئولین به جای اینکه فقط گزارش کار رد کنن برن یه کلینیکی یه چیزی تو خمام درست کنن …

  • خیر دنیا در مورخ 1394/06/26 - 18:04 می‌نویسد :

    [!] شورا بجای گرفتن جشن و برنامه ها در فکر این باشن تو خمام یه بانی پیدا کنن بیمارستان بسازن