خمام - مهرزاد فکری : اکثر لوکیشن‌ها در خمام بود، اما برای تهیه لباس به سنگر رفتیم!
فیلم کوتاه «تنهایی» اکران شد ؛

مهرزاد فکری : اکثر لوکیشن‌ها در خمام بود، اما برای تهیه لباس به سنگر رفتیم!

فیلم کوتاه تنهایی به کارگردانی مهرزاد فکری یکم شهریور در سالن آمفی تئاتر مجتمع خاتم الانبیاء رشت اکران شد.

سه شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۹:۰۶ KHNA30541

photo369908903547349185مهرزاد فکری «کارگردان فیلم کوتاه تنهایی» در گفتگو با خمام نیوز، عنوان کرد : جشنواره یک روزه‌ی فیلم کوتاه آموزشگاه سینمایی 7 عصر یکشنبه با اکران نزدیک به 10 اثر هنرجویی کوتاه در سالن آمفی تئاتر مجتمع خاتم‌الانبیاء رشت خاتمه یافت.
وی با ابراز رضایت از حمایت‌ها و حضور مردم در مراسم اکران فیلم کوتاه تنهایی، گفت : این فیلم طی 4 روز فیلمبرداری شد و اکثر لوکیشن‌های آن از جمله فروشگاه، کافی‌شاپ، پارک و خروجی خانه‌ی نقش اصلی داستان در خمام فیلمبرداری شده بود.
به گفته‌ی این هنرمند خمامی، در جریان فیلمبرداری این فیلم کوتاه و همچنین سایر آثار تلویزیونی مردم خمام همیشه به ما لطف داشته و در بسیاری مواقع به ما کمک کرده‌اند.
فکری با ابراز گله‌مندی در تهیه نشدن لباس سرباز در خمام، ادامه داد : متاسفانه علیرغم اینکه فیلم کوتاه تنهایی از مجوزهای لازم برخوردار بود، با ما در خصوص تهیه‌ی لباس سرباز همکاری صورت نپذیرفت و بالاجبار برای تهیه‌ی لباس مذکور به بخش سنگر رجوع کردیم، که البته به راحتی و در زمان کوتاهی سرباز و مکانی برای طراحی لوکیشن پاسگاه در اختیارمان قرار گرفت.
این کارگردان با اشاره به حضور وی به عنوان مدیر تولید برنامه‌های تلویزیونی مختلف، یادآور شد : همواره خمام گزینه‌ی اول من برای ضبط لوکیشن‌های مختلف بوده که این مسئله علاوه بر آنکه به علاقه‌ی قلبی من به این بخش باز می‌گردد، بر شناساندن هرچه بیشتر خمام تاثیرگذار است، اما امیدوارم در خمام همکاری‌های بیشتری با ما به جهت ضبط برنامه‌های دارای مجوز صورت بپذیرد.


موضوع : فیلم کوتاه، گزارش تصویری، ویدئو
http://khna.ir/30541

دیدگاه شما چیست ؟!