خمام - استقبال خوب تماشاگران نشان‌دهنده‌ی برنامه‌ریزی دقیق برای این دوره از مسابقات بود
مسئول برگزاری مسابقات فوتسال :

استقبال خوب تماشاگران نشان‌دهنده‌ی برنامه‌ریزی دقیق برای این دوره از مسابقات بود

در تمامی بازی‌ها از داوران رسمی و ملی استفاده شد …

سه شنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۴ KHNA29743

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان سالن تختی در گفتگو با خمام نیوز، عنوان کرد : هدف از برگزاری این مسابقات پر کردن اوقات فراغت جوانان در ماه مبارک رمضان بود و سعی شد آیتم‎‌هایی که در سال‌های گذشته به آن توجه نشده و یا رعایت نمیشد را با کمک دوستان، مسئولین، و رسانه‌ها محقق کرده و فوتبال گل کوچک که یک بازی سنتی به شمار می‌رود را احیا کنیم، چون در سال گذشته استقبال خوبی صورت نپذیرفته بود.
مهیار صفری با بیان اینکه با توجه به اعتماد و تضمینی که بین برگزار کننده و تیم‌ها شکل گرفته بود، استقبال خوبی به عمل آمد و حضور 48 تیم در این دوره از مسابقات این مسئله را به خوبی اثبات می‌کند، گفت : باید این نکته را نیز مدنظر داشت که بازی‌ها در این فصل از سال از ساعت 10 هر شب آغاز میشد و باید تا 12:30 بامداد مسابقات به اتمام ‌می‌رسید، که کار را سخت‌تر میکرد.
صفری، ادامه داد : بازی‌های پر گل بود و در این دوره از مسابقات هیچ تیمی در مسابقات غیبت نداشت و این مسئله نشان دهنده‌ی اطلاع رسانی منظم است.
این مسئول با اشاره به حضور تیم‌هایی از رشت، انزلی، لشت‌نشاء و خشکبیجار در این مسابقات، اذعان داشت : این مسئله نیز بر کیفیت و سطح مسابقات افزود و اختصاص جوایز ارزنده و نقدی از دیگر نقات قوتی بود که علیرغم هزینه‌های بسیار توانستیم 3 میلیون تومان پول نقد به تیم‌ها اهدا کرده، هرچند در مجموع این مسابقات بالای 12 میلیون تومان هزینه در بر داشت و با توجه به این مسئله باز هم جوایز نسبت به سال گذشته افزایش 2 برابری داشته است.
مهیار صفری، ادامه داد : در تمامی بازی‌ها از داوران رسمی و ملی استفاده شد، که در مجموع 16 داور حضور داشتند و هر شب داورها تغییر میکرد.
این مسئول، افزود : یک فینال با شکوه حق تیم‌های فینالیست است و هیچ منتی بر سر تیم‌ها و تماشاگران نیست، چرا که تماشاگران با توجه به این همه سریال‌های تلویزیون و سرگرمی‌ها برای تماشای فوتسال جام رمضان حضور پیدا می‌کنند، که حضور بیش از 400 تماشاگر برای فینال مسابقات گواهی بر این مسئله است.
به گفته‌ی وی، ما همواره باید در خمام مسابقاتی برگزاری کنیم که تیم‌های خارج از خمام نیز در این مسابقات شرکت داشته باشند. تیم‌های زیادی در گذشته در مسابقات این چنینی شرکت میکردند که سالهاست دیگر در خمام و این مسابقات حضور پیدا نمی‌کنند و کمی جای تامل دارد که این تیم‌ها در حال حاضر کجا هستند و چرا دیگر در مسابقات خمام حضور پیدا نمی‌کنند؟!
صفری ادامه داد، وقتی تیمی در مسابقات شرکت کند و متوجه شود جدول مشخصی در کار نیست، تیمی که پس از شکست و حذف شدن دوباره در مرحله بعد حضور پیدا کرده یا داوری در اکثر بازی‌ها بر علیه آنها سوت زده، برای آن تیم شک و تردید به وجود می‌آید و اعتماد خود را نسبت به مسابقات خمام از دست داده و دیگر در این مسابقات حضور پیدا نمیکند ؛ بنابراین باید سعی کنیم اینگونه مشکلات را گروهی برطرف کنیم تا در سال‌های بعد همانند گذشته تیم‌های غیربومی زیادی در مسابقات جام رمضان خمام شرکت کنند، چرا که این مسئله نیز باعث افزایش سطح کیفیت مسابقات می‌شود.
مهیار صفری در پایان با بیان اینکه هیچ جنجال و دعوایی در مسابقات رخ نداد تا جو مسابقات از کنترل خارج شود، ابراز امیدواری کرد تا بتوانیم با برنامه ریزی صحیح خمام را به همان جایگاهی که در گذشته داشته رسانده و شاهد پیشرفت فوتسال این بخش باشیم.


موضوع : فوتبال، فوتسال
http://khna.ir/29743

دیدگاه شما چیست ؟!