خمام - قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه مشخص شد
در کمیته نرخ‌گذاری ؛

قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه مشخص شد

قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک 9 هزار و 200 تومان، درجه دو مبلغ 8 هزار تومان و درجه سه نیز 7 هزار تومان تعیین شده است.

پنج شنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳ KHNA28719

مجید زیرک در کمیته فرعی نرخ‌گذاری کمیسیون نظارت بر بازار گیلان قیمت زولبیا و بامیه در این استان را اعلام کرد.
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان، گفت : قیمت هر کیلو زولبیا و بامیه درجه یک 9 هزار و 200 تومان، درجه دو مبلغ 8 هزار تومان و درجه سه نیز 7 هزار تومان تعیین شده است. وی قیمت هر کیلو آش برای واحدهای صنفی درجه ممتاز را 14 هزار تومان، عنوان کرد و ادامه داد : قیمت آش در واحدهای درجه یک 12 هزار تومان و واحدهای درجه دو 10 هزار تومان تعیین شد.
این مسئول قیمت هر کیلو حلیم درج یک را 11 هزار و 500 تومان و درجه دو را 9 هزار و 500 تومان ذکر کرد و گفت : مقرر شده تا اتحادیه‌های مربوطه شهرستان رشت نسبت به اطلاع‌رسانی مناسب به واحدهای صنفی ذیربط برای رعایت نرخ‌گذاری صورت گرفته اقدام لازم را انجام دهد.
زیرک درباره قیمت‌گذاری اقلام دیگر شهرستان‌های گیلان تصریح کرد : در دیگر شهرستان‌های استان نیز مقرر شده با تصمیم کمیسیون‌های نظارت و مناسب با مرکز گیلان نرخ‌گذاری اقلام مذکور صورت گرفته و اعلام شود. وی با تأکید بر اینکه شهروندان هرگونه تخلف در زمینه عدم رعایت نرخ‌های مصوب اعلام شده توسط واحدهای صنفی را اطلاع دهند، خاطرنشان کرد : سامانه 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از طریق واحدهای بازرسی اتاق‌های اصناف در سراسر استان اعلام کند.
این مسئول عدم رعایت نرخ‌های مصوب را جزو تخلفاتی دانست که شهروندان می‌توانند به ستاد مذکور اطلاع دهند.


موضوع : ماه رمضان
منبع : فارس
http://khna.ir/28719

دیدگاه شما چیست ؟!