خمام - حتماً نباید تابلوی شهرستان در ورودی خمام نصب شود تا به توسعه و پیشرفت دست یابد
ویژه
استاندار گیلان :

حتماً نباید تابلوی شهرستان در ورودی خمام نصب شود تا به توسعه و پیشرفت دست یابد

موانع و مشکلاتی در اجرای مصوبه تبدیل شدن بخش خمام به شهرستان وجود داشته است.

یکشنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲ KHNA26928

محمدعلی نجفی ظهر امروز در جلسه شورای شهرستان رشت در بخشی از سخنان خود، عنوان کرد : قصد نقد کردن خدمات دولت گذشته را نداریم، اما بسیاری از مصوبات در دولت گذشته قابل اجرا نیست و موانع و مشکلاتی در اجرای آن وجود دارد.
به گفته‌ی وی، مصوبه تبدیل بخش خمام به شهرستان یکی از این مصوبه‌ها است که اگر قرار بود اجرایی شود در آن زمان اجرا می‌شد پس حتما موانعی وجود داشت.
استاندار گیلان، افزود : وزیر کشور در دولت یازدهم به دنبال تعریف شاخص‌های ارزیابی برای تبدیل شهرها به شهرستان است و برخی از این شاخص‌ها درآمدزایی، تعداد جمعیت، روستاهای تحت پوشش و بسیاری از موارد دیگر است.
وی، ادامه داد : هدف دولت تصویب مصوبات قابل اجرا بوده و تنها قول دادن و ایجاد مطالبه برای مردم ملاک نیست.
این مسئول، تاکید کرد : حتماً نباید تابلوی شهرستان در ورودی بخش‌های خمام، کیاشهر و کوچصفهان نصب شود تا به توسعه و پیشرفت دست یابند، بلکه با شرایط فعلی هم می‌توان با اجرای برنامه‌های کاربردی و موثر زمینه توسعه این شهرها و بخش‌ها را فراهم کرد.


موضوع : استانداری
منبع : تسنیم
http://khna.ir/26928

۴ دیدگاه

  • رضا در مورخ 1393/12/10 - 18:59 می‌نویسد :

    تفسیر جناب استاندار بسیار تفسیر نابجایی است که خودشان بهترمی دانند مزایای شهرستان شدن یک بخش بسیاربیشتراز ان چیزی است که ربطی به زدن یانزدن یک تابلو درورودی یک شهرباشدواصولا بودجه هایی که به طورمستقیم برای یک شهرستان درنظر گرفته می شودقابل قیاس با یک بخش نیست.البته این جدا از مسایل حاشیه ایی مثل دادن عزت نفس و حرمت وشان اجتماعی است که می بایست لحاظ شود.مطمىنا”دوستان هزارویک مزیت دیگرمی شناسندکه می توانندبرای استاندارمحترم برشمارند.به هرحال به نظرمی رسدجناب استاندارجواب قانع کننده ایی به مردم درانتظارخمام که سالهاست نمایندگان محترم مجلس و…ازاین نقطه ضعف جهت رفتن به مقامات بالاتراستفاده می کنند نداده است امیدمی رود تا با دید بهترومثبت تری نسبت به مسایل نگریسته شودتا موجب یاس وناامیدی رافراهم نیاورد وحقوق به حقه یک منطقه باتصمیمات نابجا به باد فنا نرفته واین موجب نشود که شورای شهراز مواضع خود عقب نشینی کنند.

  • علی در مورخ 1393/12/10 - 23:41 می‌نویسد :

    غلامعلی جعفرزاده عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تذکری به وزیر کشور گفت: این وزارتخانه باید در جهت شهرستان شدن شهر خمام اقدام کند زیرا معلوم نیست که تعلل مسئولان مربوطه به چه علت است./ خانه ملت

  • امین در مورخ 1393/12/11 - 10:37 می‌نویسد :

    درگذشته هم کوچکی نژاد و تامینی شعار شهرستان شدن خمام را دادند!! باید از تلاشها و همکاریهای فرماندار وقت عظمتی و بخشدار وقت خمام حسینی و شورای شهر محترم خمام که با تمام وجود همچنان پیگیر این مساله هستند تشکر نمود امیدواریم باز هم به تلاششان ادامه دهند تا به این خواسته مهم دست یابند.

  • علی پور در مورخ 1393/12/21 - 14:22 می‌نویسد :

    رایزنی ضعیف باعث چنین اظهارنظر غیر کارشناسانه شد