خمام - مراسم علمبران در خمام برگزار می‌شود
مجید لطافت خبر داد :

مراسم علمبران در خمام برگزار می‌شود

لطافت از مردم ولایتمدار خمام برای حضور هرچه باشکوه‌تر در این مراسم دعوت کرد.

چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۹ KHNA25392

مسئول هیئت عزاداری آل محمد (ص) خمام از برگزاری مراسم علمبران برای سومین‌بار در این‌بخش خبر داد و گفت : این مراسم در روز رحلت پیامبر اکرم (ص) در خمام برگزار می‌شود.
مجید لطافت با اشاره به ممنوعیت ورود علم‌های عزاداری به محوطه‌ی آستان مقدس امامزاده حسن (ع)، تصریح کرد : مراسم علمبران و عزاداری 28 صفر در ساعت 9:30 صبح روز یکشنبه به مورخ 30 آذر از مقابل شهرداری خمام تا مسجد آقا سیدمحمد مرزدشت برگزار شده و در این راستا دعوتنامه‌هایی تهیه شده که برای هیئت‌های مذهبی این بخش «بالغ بر 50 هیئت» ارسال خواهد شد.
به گفته‌ی وی، در اربعین حسینی (ع) نیز هیئت آل محمد (ص) در ساعت 10 صبح روز شنبه «22 آذر» از مکان این هیئت واقع در آرامستان «پاکخانه» به سمت آستان مقدس امامزاده حسن (ع) به دسته آرایی و عزاداری خواهد پرداخت.
لطافت در پایان از مردم ولایتمدار خمام برای حضور هرچه باشکوه‌تر در این مراسم دعوت نمود.


موضوع : هیئت‌ها
http://khna.ir/25392

۲ دیدگاه

  • فرزند کوچک شهرمان خمام در مورخ 1393/09/19 - 13:17 می‌نویسد :

    حرکت ، حرکته بسیار زیبا و با شکوه خواهد بود .حتما استقباله زیادی از این مراسم خواهد شد . از هیئت آل محمد تشکر میکنم برای اجرای این حرکت زیبا

  • رشید در مورخ 1393/09/20 - 09:49 می‌نویسد :

    به امید خدا اگر هوا یاری کند تازحمات عزیزان برگزار کننده به نتیجه برسد.ازتمامی علمکشان وعلمدارانه عزیز خواهشمندیدیم در برگزای هرچه بهتر این مراسم این عزیزان را یاری کنند.