خمام - تلاوت قرآن کریم توسط قاری خمامی در جلسه‌ای با حضور رئیس قوه قضاییه‌ی قطر
گزارش تصویری ؛

تلاوت قرآن کریم توسط قاری خمامی در جلسه‌ای با حضور رئیس قوه قضاییه‌ی قطر

محمدجواد عاطفی در جلسه‌ای با حضور رئیس دستگاه قضایی قطر به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت.

چهارشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱:۰۹ KHNA25227

در جلسه‌ای که با حضور علی‌بن الفطیس امری «رئیس دستگاه قضایی قطر» در دانشگاه علوم قضایی برگزار شد، محمدجواد عاطفی «از قاریان خمامی مطرح کشور» به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت.

رئیس دستگاه قضایی قطر در این جلسه با بیان اینکه سازمان ملل متحد این افتخار را به من داده است که به عنوان وکیل قضایی ویژه مبارزه با فساد باشم، گفت : عمده افراد حاضر در این سالن از قشر جوان هستند و ماهیت جوانان این است که برای مبارزه با فساد شور و اشتیاق خاصی دارند و به شما تاکید شده که کشور خود را به جایی برسانید.
به گفته‌ی وی، ملت ایران بزرگ و دارای تاریخ بزرگی است که همه به آن افتخار می‌کنند.
علی‌بن الفطیس امری، تصریح کرد : از رئیس این دانشگاه درخواست می‌کنم که برخی دانشجویان را به قطر اعزام کند، زیرا درصدد هستیم کرسی ویژه ای در رابطه با مبارزه با فساد دایر کرده و جمهوری اسلامی ایران جزو آن دسته از کشورهایی است که طرف پیمان مبارزه با فساد به‌شمار می‌آید و با سازمان ملل متحد نیز در همین راستا همکاری می‌کند.
بنابر این‌گزارش، صوت زیبای قاری یکی از دلایل اعزام دانشجو به قطر عنوان شده که در جلسه‌ای توسط معاونت فرهنگی دانشگاه از زبان رئیس دستگاه قضایی قطر نقل گردیده است.


موضوع : افتخارات، گزارش تصویری
http://khna.ir/25227

۱۸ دیدگاه

  • mosi در مورخ 1393/09/12 - 02:12 می‌نویسد :

    خیلی جالبه .خودشون عربن ولی محو قرآن خوندن یه فارسی زبان شدن. پرچم ایرانیا بالاااست

  • نازی در مورخ 1393/09/12 - 13:38 می‌نویسد :

    خبرهاتون محتوای جالب ندارن  بیشتر این کجا رفت اون از کجا اومد ما داریم اینجا میریم اون چی کجا خوند این چیکار کجا کرد اینا جز اخبار هستن؟ تو هیچ سایت خبری والا این طوری نیست  خمام هزارتا ادم معروف داره شما روو دوستاتون زوووووم نکنید داداش تشکر

  • سيده زهرا در مورخ 1393/09/12 - 16:04 می‌نویسد :

    همیشه و همه جا افراد حسود و عقده ای وجود دارن که جش دیدن بیشرفت هم وطناشونو ندارن . اینکه این اقا با صوت زیباش باعث شده یه خارجی تحت تاثیر قرار بگیره خودش افتخاره .
    واقعا متاسفم واسه بعضی فراد که چش ندارن موفقیت هم استانی هاشونو ببینن.آخه یکی نیست بهشون بگه به جا اینکه انقد حسودی کنین واسه افتخارآفرینی بیشتر مردم دعا کنید  . آفرین به غیرتش که اینبار پیش اجنبی ها پرچم خمام رو برد بالا.

  • شیخ حسین در مورخ 1393/09/12 - 20:41 می‌نویسد :

    به نظر بنده سایت خیلی خوب عمل کرده تا اینجا و اینجا رفتن و اونجا رفتن و انجام دادن کار تو اینجا یا اونجا در تمام سایت های خبری قابل مشاهدست.در ضمن هر سایتی هم با توجه به دامنه ی فعالیتش خبر میذاره و نباید انتظار داشت که سایت خمام نیوز مثلا اخبار راجع به توافق هسته ای یا حمله داعش رو بذاره. اتفاقا کار سایت خیلی هم از این جهت مناسبه و فعالیتش چشمگیره چون از شهر خمام فراتر رفته است و در رابطه با افراد خمامی هرجا که باشن و هرجا که افتخار آفرینی کنن کم نمیذاره.مثل پروفسور نصیری که ذر آمریکاست و خبرشو سایت قبلا گذاشته بود .
    نباید بی انصاف بود باتوجه به خبر بالا و اون چیزی که من خوندم منصفانه اگه بگم این خبر ارزشش خیلی بیشتر از اخبار دیگست چون به من که یک خمامی هستم اطلاع داد که همشهریم تو یه شهری مثل تهران چطور داره پیشرفت میکنه.نباید انتظار داشته باشیم که اخبار مربوط به سبزی پاک کردن خانوم ها یا گم شدن تاس [!] رو تو سایت بذارن!!!!! 🙂 🙂

  • متعجب در مورخ 1393/09/13 - 12:37 می‌نویسد :

    امان از تنگ نظری افراد.ما [!] ها کی میخوایم این خصلت بدمون رو کنار بذاریم؟
    همش زیراب زنی . همش حسادت .همش چش دیدن پیشرفت هم محلی هامونو نداریم.
    ای خدا به ما کمک کن تا یکم ادم شیم. الهی آمین .

  • دوستش در مورخ 1393/09/13 - 16:51 می‌نویسد :

    چقد خوبه ببینی دوستت جلوی اون همه رئیس و روئسا داره قرآن می خونه… واقعا باعت افتخارمِ. 

  • ناشناس در مورخ 1393/09/15 - 20:23 می‌نویسد :

    بهت افتخار میکنم محمدجوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد

  • صالح مصلح در مورخ 1393/09/16 - 12:06 می‌نویسد :

    تبارک الله احسن الخالقین.این هنر خداست که در وجود شما بهترین ها رو نهفته .صدای خوش سیمایی زیبا و اخلاقی پسندیده.آرزوی تداوم موفقیت ها را برایتان خواستارم

  • seyyede fatemeh در مورخ 1393/09/16 - 20:17 می‌نویسد :

    Vaghean ahsantbe shomq va khosh be hale khanevadatoom be dalil dashtane cheninfarzandi

  • مجید در مورخ 1393/09/17 - 13:39 می‌نویسد :

    وجودجوانانی چون ایشان افتخاراستان وشهرخودمیباشد.مرسیییییییییییییی

  • حميد هماپور در مورخ 1393/09/19 - 13:21 می‌نویسد :

    اینکه آقای جواد عاطفی از قاریان برتر استان و شهرمون هستند جای بحثی نیست، ولی اینکه به جای پوشش خبری های مهم و آسیب شناسی و بررسی مشکلات و نشان دادن ظرفیت ها و زیباییهای شهرمان بگیم فلان داشجو در فلان شهر چند دقیقه تلاوت قران خوانده و رنگ و لعاب بدیم این گونه مطالب را که ارزش خبری ندارند و شک و شبهاتی در خصوص رفیق بازی و … ایجاد بشه کار قشنگی نیست. ما افرادی رو از سطح شهر و روستاهامون داریم که کارهای اجرایی در سطح استان و کشور دارند انجام می دهند و خیلی بالاتر هستند . لطفا اونا را هم انعکاس بدید خوهشا .
    چشم ها را باید شست
    جور دیگر باید دید

  • مبارز مسیحیت در مورخ 1393/09/20 - 12:57 می‌نویسد :

    بله کارهای خوبی در خمام داره در سطح استانی و کشوری بلکه جهانی صورت میگیره مثل ترویج مسیحیت تو شهرمون خمام که توسط افراد یه عده خاین صورت میگیره.که هوای این شهر رو نفس میکشن و غذای این شهر رو میخورن و واسه تغییر دین بچه های شهرمون فعالیت میکنن.!!! 
    بهتره که واسه برطرف کردن اونا هم خبر بذاریم. و به نظر من یکم تو این فکر باشیم و بدونیم که تو خارج از شهرمون چی میگن در مورد شهرمون. 
    درسته این خبر از نظر بعضیها شاید ارزش خبری نداشته باشه ولی حداقلش اینه که تو خارج از گیلان و خارج از ایران خمام رو به گسترش مسیحیت نشناسن بلکه بدونن و بفهمن خمام اینجور جوونارو هم داره. شاید این شیخ قطری خمام رو به یخ بهشتش نشناسه ولی با فیلم و عکسی که تهیه کرد حتما خمام رو به قاریاش میشناسه .هرچند که خمام تو نقشه یه نقطه ی ریزه.

  • m در مورخ 1393/09/25 - 16:01 می‌نویسد :

    آقای ح ه اول برو [!] بعد اسم اقای محمد جواد عاطفی رو ببر. این اسم [!]

  • علی 320 در مورخ 1393/10/05 - 18:47 می‌نویسد :

    متاسفم برات [!] که نطرات همرو ثبت نمی کنی هرچی به نفعتون نیست رد میشه. چطور یک نفر میتونه با اسمای مختلف بیاد اینجا تعریف کنه از خودش بعد ما نمیتونیم اشکارا بگیم که این اقای [!] داداش زشته خداوکیلی

  • دوستش در مورخ 1393/10/06 - 20:24 می‌نویسد :

    آقای علی 320 شما اگه [!] اسمتو و هویت واقعیتو بنویس چرا مثل [!] هویت واقعیتو مخفی میکنی و با اسمای مختلف میای نظر میذاری . 
    اون چیزی که مشخصه اینه که تو از همون قشری هستی که [!] فکر میکنه باهاشون دوسته  و فقط بلدیم از پشت خنجر بزنیم
    یه مثال جالبی که برا [!] باید گفت اینه که گربه به گوشت نمیرسید و میگفت ایف ایف بو میده .
    [!] بعد بیا نطق بزن
    متن خبر دارای اسم یه شخص حقیقیه ولی نظرات شما فاقد شخصیت حقیقیه پس اگه توهینی به شخصیت حقیقی در کامنت شما که فاقد شخصیت حقیقه بشه قابل پیگیری نیست . هروقت جرئت پیدا کردی اسم حقیقیت و ایمیل واقعیت رو ذر نظرت درج کن و توهین کن تا [!] اقدامت رو بی جواب نذاریم
    اگر هم میخوای انتقاد کنی بازم هویتتو مشخص کن تا مخاطبین حداقل بشناسن شمارو 
    و الا برا اون شخص همین الان هم تا حدی شناخته شده هستی . از [!] و کامنت هایی که قبلا تو این سایت گذاشتی …….

  • نیک نژاد در مورخ 1393/10/07 - 11:38 می‌نویسد :

    واقعا جای تاسف دارد که در این شهر اگر هرکس بخواهد پیشرفت کند یک عده به سوی او سنگ پرتاب میکنند و  تاسف بیشتر آن است که این عمل در قشر به اصطلاح [!] شهر بیشتر شده یکبار برای قاری قرآن یکبار برای مداح اهل بیت یک بار برای روحانی جوان بلاخره هرکس که بخواهد پیشرفت کند دچار تزویر و کم بینی افرادی میشود که فقط قدرت آن را دارند که مخفیانه  با هویت هایی مجعول در تخریب افراد جوان و مستعد شهر پیش قدم شوند و سوالی که باید از این افراد پرسید این است که چرا ؟چرا به جای حسادت کمی غبطه نمیخورید
    آقای عاطفی و سایر جوانان این شهر تلاششان برافراشته کردن پرچم خمام و خود شماست .تا کی در چهل و گوشه نشینی خود بمانیم و از پس نام هایی جعلی برای تخریب چهره ی جوانان مستعد شهرمان بکوشیم؟؟

  • مجتبی و در مورخ 1393/10/09 - 17:46 می‌نویسد :

    با اجازه بزرگترا اون حسود میدونم کیه بگم اسمشو؟ 😀 😀 🙁

  • علی 320 در مورخ 1393/10/11 - 18:06 می‌نویسد :

    خخخخخخخخ مگه شما با اسمای اصلیتون میاین تا من بیام خخخخخخخخخ
    دوستش دشمنش  ناشناس اسنا متعجب مبارز صالح نگران تک تیرانداز اینا الان هویت دارند؟؟ خخخخخخخخ