خمام - مسابقات فوتسال جام رمضان پایان پذیرفت
ویژه
با قهرمانی تیم تزئینات مصطفی ؛

مسابقات فوتسال جام رمضان پایان پذیرفت

دهمین دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان خمام با شرکت 32 تیم پایان یافت.

یکشنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵ KHNA19828

دهمین دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان خمام شب گذشته با شرکت 32 تیم و قهرمانی تیم تزئینات مصطفی پایان پذیرفت.
تیم‌های پوشاک قد و نیم‌قد، دهیاری اشکیک، دهیاری برمچه، لامپ شطرنجی، بلورین نشکن حمید، شهدای راسته‌کنار، بورس سیگار محسن، فرهنگ، سفیر، امید دیانتی، مشاور املاک آریانا، شهدای تسیه، آپادانا، استیل تک، البرز، بلک وایت، دهیاری مصردشت، وحدت، سپیدرود، دهیاری کویشا، تزئینات مصطفی، شهید احمدعلی کنعانی، دهیاری خواچکین، صنایع فلزی سیدزاده، یاران، ال‌گیلانو، زرپال، اسطوره، الکتریکی مهرداد، برشکاری رشیدی، فرش سیدپور، دهیاری مرزدشت، برنجکوبی رستگار تیم‌های حاضر در مسابقات بودند که تحت عنوان جام رمضان یادمان شهید احمد فانی، شهید ایوب زحمتکش، زنده‌یاد فرهاد نجاتی، وحید رفاهتی و مرتضی دنیانورچهری در 12 گروه به رقابت پرداختند.

در دیدار رده‌بندی 2 تیم فرش سیدپور و اسطوره به مصاف هم رفتند که در نیمه‌ی اول اسطوره توانست با بازی خوب و منسجم 3 گل وارد دروازه حریف کند، اما در ادامه تیم حریف به خود آمد و توانست 1 گل را جبران کرده تا نیمه‌ی اول بازی با نتیجه 3 بر 1 به نفع اسطوره به اتمام برسد. در نیمه‌ی دوم تیم فرش سیدپور برتلاش خود افزود و علی‌رقم حملات زیاد، به دلیل بی‌دقتی مهاجمان خود نتوانست گل‌های خورده را جبران کند و این تیم اسطوره بود که1 گل دیگر وارد دروازه حریف کرد تا در نهایت با نتیجه‌ی 4 بر 1 به پیروزی رسیده و در جایگاه سوم قرار گیرد.
در ادامه تیم‌های تزئینات مصطفی و یاران برای کسب قهرمانی به مصاف هم رفتند، که این دیدار از هیجان و حساسیت بالایی برخوردار بود. تیم تزئینات مصطفی در نیمه‌ی اول توانست بازی را با نتیجه‌ی 1 بر 0 به اتمام برساند. در نیمه دوم بازی با تشویق تماشاگران از هیجان بالایی برخوردار بود و 2 تیم موقعیت‌های زیادی را برای گلزنی خلق کردند، اما این موقعیت‌ها تبدیل به گل نشد.

در دقایق پایانی بازی تیم یاران گلر خود را بیرون کشید و به جای آن یک بازیکن وارد زمین کرد تا با 5 بازیکن به بازی ادامه داده که بتواند تک گل خورده را جبران نماید، اما این کار ثمره‌ای به‌همراه نداشت و تیم تزئینات مصطفی با نتیجه‌ی 1 بر 0 پیروز میدان شده و در دهمین دوره از مسابقات فوتسال جام رمضان خمام به مقام قهرمانی دست یافت.
پس از پایان بازی به تیم‌های اول و دوم به ترتیب 700 و 500 هزار تومان وجه نقد و به تیم سوم یک‌دست لباس ورزشی اهدا شد. همچنین سعید نوری به‌عنوان «بهترین بازیکن»، پوریا خانجانی به‌عنوان «داور نمونه» و آرمین اخلاقی به‌عنوان «تماشاگر اخلاق» معرفی شدند.

از جمله نکات منفی این دوره از مسابقات می‌توان به نبود نور کافی سالن اشاره کرد که 10 عدد از لامپ‌های روشنایی و همچنین 1 عدد پروژکتور خاموش بوده، که خرابی فیوز علت خاموشی عنوان شده است.
خرابی نیمی از شیرهای آب‌خوری، صورت‌شوئی و دستشوئی، عدم برخورداری از آب‌سردکن و خارج از دسترس بودن رختکن از یک‌سو و پوشاندن قطعه‌ی فلزی نرده‌ای که بالاتر از سطح زمین قرار گرفته توسط پارچه‌ای کهنه از سوی دیگر مواردی است که بر لزوم رسیدگی به وضعیت سالن شهدای خمام دلالت دارد.


موضوع : فوتسال
http://khna.ir/19828

۴ دیدگاه

  • جمعی ازفوتبال دوستان در مورخ 1393/05/05 - 19:17 می‌نویسد :

    واقعآباید [..] تاسف خورد که بازیها داخل سالن به دست چنین افرادی مثل هیات همگانی دادند پدر فوتبال درآوردند این ازجایزه ماشال فینال ان هم ازتماشاگران که همه رافراری دادند [..]

  • فقط خمام سیتی در مورخ 1393/05/06 - 05:19 می‌نویسد :

    ماشالله خمام .
    ماشالله بچه های خمام .
    ماشالله بچه های با غیرت خمام .
    بازم پرچم خمام رفت بالا .
    ادمین جان چرا همش … میذاری عزیز جان ، بذار ملت حرفشون رو بزنن بابا .
    [..]
    آخه تیم اول نفری 70 تومن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    بابا تیمی که از رشت میاد حتی پول کرایه ماشینش رو در نمیاره بعد انتظار دارین مسابقات بالای 40 تا تیم بشه ؟؟؟
    [..]
    آخه زشته به قران به تیم سوم لباس میدین .
    لطفا بعضیا مثل بعضیا عطایش را به لقایش ببخشند [..] .

  • دوستدار ورزش خمام در مورخ 1393/05/06 - 10:02 می‌نویسد :

    واقعا که
    لابد میخواید ازتون تشکر و قدردانی هم بشه وقتی اینقدر [..] که تیمهای جام رمضان خمام از ۱۰۳ به ۳۳ تا رسیدن و جایزه ها هر روز کم رنگتر شد انتظار پاداش هم دارید
    مسابقات جام رمضان تموم شد تیم اول که از دوستان بودند گرفتند ۷۰۰ هزار تومن که نفری میشه ۷۰ تومن که 20 تومن نفری ورودی داده بودند یعنی بابت 30 روز دوندگی اونم با بعد از یک روز روزه داری که واقعا بعد از اون دوندگی کار سختگیه 50 تومن [..] تو رو خدا برید کنار کسی که دلش برای ورزش میتپه بیاد جلو
    اگه ورزش خمام [..] تا الان ما 50 تا ملی پوش داشتیم که متاسفانه

  • تاسف و تاثر در مورخ 1393/05/07 - 10:22 می‌نویسد :

    آقای مدیر سایت برات متاسفم .
    خیلی هم زیااااااااااااد