خمام - حلقه‌های صالحین موجب تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است
حجت‌الاسلام والمسلمین عاشوری :

حلقه‌های صالحین موجب تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران است

حلقه‌های شجره‌های طیبه صالحین یکی از سنگرهای جنگ نرم است.

سه شنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴ KHNA18635

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا عاشوری در جلسه حلقه‌های صالحین، این حلقه‌ها را دارای نقش مهمی در تقویت فرهنگ ناب اسلامی و احیای ارزش‌های انقلاب عنوان کرد. وی، اظهارداشت : تربیت انسان مومن، بصیر، مجاهد، فعال، انقلابی و دارای موضع از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است.
امام جمعه خمام، گفت : شجره طیبه صالحین به معنای اخص در صدد راه اندازی حلقه های تربیتی با هدف ایجاد یا تغییر رفتار در مخاطبان مبتنی بر مکتب تربیتی اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است. وی در ادامه با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان، افزود : حلقه‌های صالحین بسیج با جذب نوجوانان و جوانان به مسائل مذهبی نقش ارزنده ای در خنثی کردن این توطئه شوم دشمنان دارند.
عاشوری با تاکید بر تشکیل حلقه‌های صالحین، اظهار داشت : حلقه‌های شجره‌های طیبه صالحین یکی از سنگرهای جنگ نرم است. وی، اذعان داشت : دشمن امروز به این نتیجه رسیده که از طریق جنگ نظامی نمی تواند با انقلاب اسلامی مبارزه کند بنابراین به جنگ نرم روی آورده است.
امام جمعه خمام در ادامه به ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت : این ماه فرصتی برای تقرب الهی و بهترین راهکار در این زمینه عمل و تدبر در قرآن کریم است. وی رمضان را ماه خودسازی و تصفیه روح دانسته و خاطرنشان کرد : خداوند همه اسباب کار را در این ماه ‏برای پالایش روح و روان از آلودگی‌ها فراهم کرده است.
به گفته‌ی وی، رمضان ماه تمرین بندگی خداست که باید بعد از یک ماه ممارست و مراقبت این روحیه در تمام ماه‌های دیگر سال حفظ شود.


موضوع : حلقه صالحین، روحانیون
منبع : مهر
http://khna.ir/18635

دیدگاه شما چیست ؟!