خمام - سند توسعه ورزش خمام تدوین شود
بخشدار خمام تاکید کرد :

سند توسعه ورزش خمام تدوین شود

باید بتوانیم با امکانات موجود برنامه‌ای کوتاه مدت، میان‌مدت و بلند مدت داشته باشیم.

شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۳ KHNA17733

حسین ذاکراستقامتی پیش‌ازظهر امروز در مراسم تودیع مهران احمدی و معارفه‌‌ی بابک خلیلی به عنوان رئیس جدید اداره‌ ورزش و جوانان خمام، اظهار کرد : بحث فرهنگ مقوله‌‌ی گسترده‌ای است و ورزش یکی از زیرساخت‌های مهم به‌شمار می‌رود.
وی افزود: اگر بتوانیم مولفه‌های ورزش را در بخش خمام بگسترانیم می‌توانیم به اهداف موردنظر ورزشی نزدیک شویم.
بخشدار خمام با اشاره به لزوم تامین امکانات ورزشی لازم برای این بخش، تصریح کرد : بخش خمام شاخصی دارد که نزدیک به شهرستان‌ها بوده، اما نگرش بخشی بر آن بوده و فاقد برخی امکانات است. وی با اشاره به استعدادهای بالقوه‌ سه دهستان بزرگ بخش خمام، گفت: با به فعل تبدیل کردن استعدادهای بالقوه‌ این دهستان‌ها باید بتوانیم سه مجتمع ورزشی جدید در این بخش داشته باشیم.
ذاکراستقامتی با تبریک به «خلیلی» و تقدیر از تلاش‌های «احمدی» گفت : مسئولیت دارای فراز و نشیب‌های خاص خود است که در این بین باید بتوانیم با امکانات موجود برنامه‌ای کوتاه مدت، میان‌مدت و بلند مدت داشته باشیم.
وی خواستار پیگیری تدوین سند توسعه‌ ورزش بخش خمام شد و با اشاره به وضعیت نامناسب سالن تختی این‌شهر، تصریح کرد : شاخص‌های ورزشی و قهرمانان بخش خمام در رشته‌های مختلف زیاد بوده و قدمت خمام در کشتی زبانزد است، اما امروز کشتی خمام امکانات ندارد. بخشدار خمام، بر لزوم همفکری و همراهی با مدیریت جدید ورزش تاکید کرد و گفت : همه با هم باید برای پیشرفت ورزش این بخش گام برداریم.


۱ دیدگاه