خمام - برگزاری جشن نیمه شعبان در خمام
ویژه
رضوان صیادی خبر داد :

برگزاری جشن نیمه شعبان در خمام

امسال نهمین سالی است که طرح صلوات توسط هیئت متوسلین به امام زمان (عج) خمام برگزار می‌شود.

سه شنبه، ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳ KHNA17496

رضوان صیادی «از موسسین هیئت متوسلین به امام زمان (عج) خمام» از برگزاری جشن نیمه‌ی شعبان در ساعت 21:45 مورخ 22 خرداد، همزمان با شب ولادت یگانه منجی عالم بشریت (عج) خبر داد.

* استقبال خوبی از طرح صلوات شده است
رضوان صیادی از اجرای طرح 7 میلیون صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) از اول تا نیمه‌ی شعبان خبر داده و عنوان کرد : تا این لحظه بیش از 8 میلیون صلوات ثبت شده است.
وی با ابراز خرسندی از استقبال عموم مردم از این طرح، گفت : طرح مذکور تا سالروز ولادت منجی عالم بشریت (عج) ادامه داشته و امسال نهمین سالی است که طرح صلوات توسط هیئت متوسلین به امام زمان (عج) خمام برگزار می‌شود.

14

* جشن نیمه‌ی شعبان در خمام برگزار می‌شود
این موسس هیئت متوسلین به امام زمان (عج) خمام با بیان اینکه برنامه‌های این هیئت در مناسبت‌های مذهبی مختلف برگزار می‌گردد، افزود : هدف این هیئت از زمان تاسیس، ترویج فرهنگ معنوی و شعائر اسلامی بوده که ما در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، امسال هم با اراده و عزمی جدی‌تر برنامه‌های خود را دنبال می‌نماییم.
صیادی به برگزاری جشن نیمه‌ی شعبان در خمام اشاره کرده و گفت : این جشن در شب ولادت منجی عالم بشریت (عج)، مورخ 22 خرداد از ساعت 21:45 در کوچه‌ی شمشاد خیابان تختی خمام برگزار می‌گردد.

230

* کلیپ همگانی دعای فرج پخش می‌شود
وی قرائت قرآن توسط ادیب صادقی «از قاریان برتر استان»، مولودی خوانی توسط جواد کامرانی، سخنرانی توسط حجت الاسلام والمسلمین ایزدپناه را از جمله برنامه‌های این مراسم عنوان کرده و گفت : کلیپ زیبایی برای دعای فرج توسط هیئت تهیه شده که همزمان با سراسر کشور در ساعت 23 پخش گردیده تا به‌صورت همگانی به خواندن این دعا پرداخته شود ؛ همچنین اعلام تعداد صلوات‌های طرح صلوات، تعداد شرکت کنندگان و ارائه‌ی جامعه‌ی آماری، هدیه به 2 نفر از شرکت‌کنندگان این‌طرح به رسم یادبود و اجرای مسابقه برای کودکان از جمله برنامه‌های این جشن بوده و از میهمانان پذیرایی می‌گردد.
وی در خصوص هزینه‌های جانبی این جشن، افزود : سال گذشته قلک‌هایی بین اعضای هیئت تحت عنوان «کمک هزینه‌ی نیمه‌ی شعبان» توزیع گردید که از این قلک‌ها برای تامین هزینه‌های جانبی بهره گرفته می‌شود.


موضوع : مراسم، مناسبت‌ها، هیئت‌ها
http://khna.ir/17496

۳ دیدگاه

  • روابط عمومی در مورخ 1393/03/20 - 22:17 می‌نویسد :

    در فارس نیوز :
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930320001678

  • آشنا در مورخ 1393/03/21 - 15:41 می‌نویسد :

    جای مسوول قبلی این هییت جناب آقای علی صولت واقعا حس میشه

    . انشالله که دوستان بتونن گام درستی در شناخت مفهوم مهدویت بردارن. التماس دعا

  • سلام در مورخ 1393/03/23 - 20:30 می‌نویسد :

    باسلام 
    تشکر از زحمات همه شما عزیزان
    فقظ یه سوال از جناب آشنا جای چیه آقای صولت اینجا خالیه مثلا؟؟؟؟!!!!
    شما [!] مشخصاتت رو بذار ببینیم