خمام - 32 کونگ‌فوکار گیلانی در خمام به رقابت پرداختند / 2 قهرمان خمامی داشتیم
ویژه
سیدحسن شعاع هاشمی :

32 کونگ‌فوکار گیلانی در خمام به رقابت پرداختند / 2 قهرمان خمامی داشتیم

افشین رحیمی و رضا کاظمی از خمام به ترتیب در وزن 83 و 88 کیلوگرم مقام اول را به خود اختصاص دادند.

جمعه، ۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۳ KHNA17145

IMG_2397سیدحسن شعاع هاشمی بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگار خمام‌نیوز از رقابت 32 کونگ‌فوکار گیلانی در مسابقات قهرمانی استان تحت عنوان گرامیداشت سالروز سوم خرداد خبر داد.
مسئول برگزاری این دوره از مسابقات و عضو کمیته‌ی فنی کنگ‌فوی گیلان با بیان اینکه کنگ‌فو‌کارانی از رشت، انزلی، خمام، رضوانشهر، لنگرود، صومعه‌سرا، لشت‌نشاء و خشکبیجار در رده‌ی بزرگسالان در سالن تختی خمام به رقابت پرداخته‌اند، گفت : از ساعت 8:30 صبح امروز ثبت‌نام، وزن‌کشی و جدول‌بندی آغاز شده و کنگ‌فوکاران از ساعت 11 صبح به رقابت پرداخته‌اند.
این مسئول به کسب مقام اول تیم لنگرود با 29 امتیاز، مقام دوم صومعه‌سرا با 24 امتیاز و مقام سوم مشترک خمام و رشت با 14 امتیاز اشاره کرده و تصریح کرد : نفرات برتر این مسابقات برای شرکت در اردوی انتخابی مسابقات کشوری دعوت شده‌اند.
به گفته‌ی وی، مسابقات قهرمانی کنگ‌فوی کشور 27 خردادماه در سنندج برگزار شده که نفرات برگزیده به اردوی انتخابی مسابقات آسیا دعوت خواهند شد.

سیدحسن شعاع هاشمی سطح برگزاری مسابقات را نسبت به مسابقات قبل در حد متوسط اعلام کرده و وضعیت برگزاری مسابقات از نظر امکانات و پذیرایی را مورد قبول بیان نمود. این مسئول همچنین با اشاره به حضور بانوان برای تماشای این دوره از مسابقات استانی، عدم وجود رختکن در باشگاه تختی خمام را از جمله مشکلات برشمرده و تصریح کرد : ورزشکاران تلاش کردند پوشش خود را به نحو احسنت حفظ نمایند.
گفتنی‌است افشین رحیمی و رضا کاظمی از خمام به ترتیب در وزن 83 و 88 کیلوگرم مقام اول این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.


موضوع : کنگ‌فو، گزارش تصویری
http://khna.ir/17145

۱ دیدگاه