خمام - خمام میزبان 3 شهید گمنام می‌شود
ویژه
بخشدار خمام خبر داد :

خمام میزبان 3 شهید گمنام می‌شود

وی مراسم استقبال از شهدای گمنام را از مراسم ویژه‌ی سوم خرداد ماه در بخش خمام برشمرد.

یکشنبه، ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲ KHNA16479

حسین ذاکر استقامتی ظهر امروز در جلسه‌‌ی هماهنگی برگزاری مراسم سوم خرداد و سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) بخش خمام، اظهار کرد: کشور ایران به‌ویژه استان همیشه سرسبز گیلان مهد جوانان برومندی است که نهال عشق، ایمان و ایثار را به‎هم پیوند می‌زنند و هر مسئولیتی که داریم از برکت خون شهداست.
به گفته‌ی وی، آنها رفتند تا ما بمانیم و فرهنگ ایثار را به ما یاد داده تا ایثارگونه در خدمت جامعه باشیم.
بخشدار خمام با بیان اینکه امسال سوم خرداد ماه برای بخش خمام متمایز خواهد بود، تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته 3 شهید گمنام قرار است در چهارم خرداد ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) که روز مقاومت و پایداری نام گرفته در انزلی تشییع شوند. وی مراسم استقبال از شهدای گمنام را از مراسم ویژه‌ی سوم خرداد ماه در بخش خمام برشمرده و ادامه داد: عصر روز سوم خرداد شهدای گمنام برای ساعاتی مهمان بخش خمام و آستان مقدس امامزاده حسن (ع) این‌شهر می‌شوند.

این مسئول با اشاره به اینکه در آستانه‌ بیست و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) هستیم، یادآور شد: هر ساله در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) کاروان‌های پیاده و سواره از اقصی‌ نقاط ایران اسلامی عازم حرم مطهر امام (ره) می‌شوند. ذاکراسقامتی اضافه کرد: حرکت کاروان پیاده از سال 1370و دو سال پس از رحلت امام عزیز از گیلان صورت گرفت و تاکنون نیز ادامه دارد.
وی برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام خمینی (ره) را مورد تاکید دستگاه‌های اجرایی قرار داد.

گفتنی‌است فضاسازی سطح شهر به‌منظور برگزاری مراسم، نصب پرده بر سردر اداره‌ها، برگزاری مراسم عمومی در سطح روستاهای بخش، نامگذاری کاروان‌های اعزامی به تفکیک هر اتوبوس به نام شهدای بخش از جمله موارد مطرح شده در جلسه مذکور بوده، همچنین مواردی مانند برگزاری مسابقه شعر و داستان ادبی در سطح بخش، برپایی نمایشگاه عکس در زمینه آزادسازی خرمشهر، دیدار و تجلیل از خانواده‌های شهدا و … مطرح گردید.


موضوع : بخشداری، خانواده شهدا، گلزار شهدا
http://khna.ir/16479

۳ دیدگاه

  • روابط عمومی در مورخ 1393/02/28 - 15:10 می‌نویسد :

    در فارس نیوز :
    http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930228001018

  • سیده در مورخ 1393/03/03 - 17:22 می‌نویسد :

    احسنت به شماها

  • امین در مورخ 1393/03/03 - 20:54 می‌نویسد :

    خیلی مجلس خوبی بود واقعا معنوی بود