خمام - با وجود بی‌اخلاقی‌های عده‌ای از عناصر سیاسی منفعت‌طلب، قلبم مملو از عشق به مردم خمام است
شهردار سابق خمام:

با وجود بی‌اخلاقی‌های عده‌ای از عناصر سیاسی منفعت‌طلب، قلبم مملو از عشق به مردم خمام است

اینجانب متعهد بوده که در کنار شما مردمان دردمند، غیور، آزاده و سربلند شهر همیشه قهرمان خمام، شهر خوبان، شهر شهیدان، در مقابل زیاده‌خواهی‌های عده‌ای از عناصر سیاسی و مسوولین بی‌مسوول که همواره به‌دنبال آن بودند که شرافت را در این‌شهر بکشند، که خفت و ننگ زنده بماند، قاطعانه بایستم و از مواضع اصولی و قانونی خود ذره‌ای عقب‌نشینی ننمایم.

سه شنبه، ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۷ KHNA111390

شهردار سابق خمام با بیان این‌پرسش که برخوردهای قرون وسطائی با مدیریت شهری در چندماهه اخیر جز تعطیلی مجموعه شهرداری، ارکان شهری و نارضایتی عمومی چه دستاوردی برای برخی داشته، عنوان کرد: آزادگی، شرافت، شجاعت اندیشیدن، گذر از تهمت‌های ناصواب و حقیقت‌جوئی مهمترین درسی بود که از زندگی آموخته و آخرین درس این‌است که «وقتی هدف زیباست، تاوان لذت بخش است».

ابوالحسن سیمایی در یادداشت خود که در اختیار تحریریه خمام‌نیوز قرار داده، نوشته است: سلام سرآغاز دردناک خداحافظی است، ولی بگذارید این خداحافظی به امید درپیش‌بودن سلامی نو باشد.
در بخشی از متن یادداشت مذکور، آمده است: ضمن سپاس و امتنان از الطاف بیکران مردمان عزیزتر از جانم خمام، عزیزانی که همواره به این‌حقیر محبتی وصف‌ناپذیر روا داشتند، لازم میدانم مراتب تعزر و طلب حلالیت به جهت غفلت‌ها، لغزش‌ها و قصورهای محتمل یا هرگونه رفتار و گفتار که موجبات تکدر خاطر شما را فراهم آورده، ابراز نمایم.
با اذعان به این‌حقیقت که آنچه محقق شد لطف پروردگار و آنچه بر زمین مانده بضاعت ناچیز این‌بنده حقیر بوده، لذا عاجزانه درخواست دارم قصور و کاستی‌هایم را به دیده رحمت بر من ببخشایید.

وی، ادامه داد: علی‌رغم بی‌اخلاقی‌های عده‌ای از عناصر سیاسی منفعت‌طلب، قلبم مملو از عشق به مردمان این کهن‌دیار است، که جای خالی برای کینه‌ورزی برای هیچ‌کس باقی نگذاشته است. حیف است که توان آینده‌سازی شهرمان را صرف انتقام‌گیری از بعضی عناصر سبک و کج‌اندیش نماییم.
شهادت می‌دهم هیچ‌گاه در بیان آنچه حق مردم شهر می‌دانستم فروگذار نکرده و از روی عافیت‌طلبی و مصلحت‌اندیشی تصمیمی نگرفته‌ام. بر پیمان و میثاق ابدی خویش با شما پایبندم و هرگز منافع این‌شهر را با هیچ‌شخص یا گروهی معامله نکرده و نخواهم کرد.

در بخش دیگری از این‌یادداشت، اذعان شده: اینجانب برای جلوگیری از هرگونه شائبه‌سازی، آسیب بیشتر به افکار شهروندان و کمک به فرآیند مدیریت و توسعه شهر از حق شخصی خود گذشت نموده و همه بدخواهان این‌مردم شریف را به اعمال خود وا میگذارم،  تا «سیه روی شود هرکه در او غش باشد».
اینجانب متعهد بوده که در کنار شما مردمان دردمند، غیور، آزاده و سربلند شهر همیشه قهرمان خمام، شهر خوبان، شهر شهیدان، در مقابل زیاده‌خواهی‌های عده‌ای از عناصر سیاسی و مسوولین بی‌مسوول که همواره به‌دنبال آن بودند که شرافت را در این‌شهر بکشند، که خفت و ننگ زنده بماند، قاطعانه بایستم و از مواضع اصولی و قانونی خود ذره‌ای عقب‌نشینی ننمایم؛ اینچنین بود که بر عهد خود ماندم و در این‌راستا از حمایت و همراهی اکثریت قاطع اعضای شورای اسلامی شهر و به‌خصوص از حمایت بی‌دریغ قاطبه مردم نازنین شهرم که زبان قاصر از بیان الطاف بیکران آنان است، با تمام وجود سپاس‌گزاری می‌نمایم و ضمن طلب عافیت، همگان را به خداوند بزرگ می‌سپارم.


موضوع : شهرداری، یادداشت
http://khna.ir/111390

۱ دیدگاه

  • ناشناس در مورخ 1403/07/17 - 21:31 می‌نویسد :

    کتاب ارزشمند؛ آرزوهای بر باد رفته.
    اثر اونوره دو بالزاک، را بخوان.
    تا شاید درس ادامه زندگی شود.


بازنشر یادداشت‌ها و انتشار جوابیه‌های دریافتی به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.