خمام - لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود
رییس شورای شهر خمام:

لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر خمام مهمترین اولویت این‌شورا در سال پایانی را پیگیری جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام عنوان کرد.

چهارشنبه، ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵ KHNA110671

رییس شورای اسلامی شهر خمام مهمترین اولویت این‌شورا در سال پایانی را پیگیری جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام عنوان کرد.
مهدی عاشوری روز گذشته با بیان اینکه موضوع سایت دپوی زباله خواچکین یکی‌دیگر از موضوعات مهمی است که باید مشکلات آن هرچه سریعتر مورد پیگیری قرار گرفته و مرتفع شود، تصریح کرد: مساله آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها به‌عنوان یکی‌از مطالبات اساسی شهروندان از مدیریت شهری به‌شمار می‌رود، که باید به‌عنوان یکی‌از اولویت‌های خدمت‌رسانی، در برنامه‌های اجرایی و عمرانی شهرداری و شورا قرار گیرد.
وی افزود: مقرر شده تا لکه‌گیری و روکش آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها از هفته آینده با توجه به مساعدبودن شرایط جوی آغاز شود، که بتوانیم تا حدی دلخوری شهروندان از این‌بابت را جبران نماییم.
این‌مسوول همچنین با اشاره بر اهمیت ساماندهی بازارهای شهری، ادامه داد: از مجموعه شهرداری و شورا انتظار می‌رود تا نسبت به پیگیری موضوعات جدیت لازم را داشته و همه تلاششان تحقق جلب رضایت عمومی باشد.
عاشوری با بیان اینکه در مجموعه شورا تلاش می‌کنیم تا تصمیماتمان در سال پایانی برای توسعه و پیشرفت شهر موثر باشد، یادآور شد: قطار خدمت در شهر خمام ایستگاه توقف نخواهد داشت و در این‌زمان باقیمانده کارها و امورات شهروندان را پیگیر خواهیم بود؛ لذا کم‌کاری از سوی شهرداری پذیرفتنی نیست. باید به مردم پاسخگو بوده و تلاش خودمان را در جهت پیشبرد اهداف شهر و مدیریت شهری انجام نماییم.
وی با تاکید بر آنکه هرکسی در مجموعه مدیریت شهری کم‌کاری داشته و تعامل و همدلی لازم را نداشته باشه در سیستم خدمات شهرداری جایگاهی نداشته و عذر وی را خواهیم خواست، گفت: تعارفات را در بحث موضوعات مردمی کنار خواهیم گذاشت.
این‌عضو شورا با اشاره بر اینکه بسیاری از انتظارات مردم از مسوولان شهری به‌جا بوده، اما شهرداری در بحث بودجه، اعتبار و منابع مالی و درآمدی با موانع و مشکلاتی مواجه است، خاطرنشان ساخت: البته این‌دلیلی بر آن نمی‌شود که شهرداری به وظایف اصلی خودش نپردازد و از انجام وظایف خود طفره برود.


موضوع : شورای شهر
http://khna.ir/110671

دیدگاه شما چیست ؟!