خمام - برق ۱۱ مشترک اداری و تجاری پرمصرف در خمام قطع شد
مدیر امور توزیع برق خمام:

برق ۱۱ مشترک اداری و تجاری پرمصرف در خمام قطع شد

مدیر امور توزیع برق خمام از قطع برق ۱۱ مشترک اداری، تجاری و بانک‌های پرمصرف برق در این شهرستان به‌دلیل بی‌توجهی به اخطارهای داده شده خبر داد.

دوشنبه، ۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵ KHNA110600

مدیر امور توزیع برق خمام از قطع برق ۱۱ مشترک اداری، تجاری و بانک‌های پرمصرف برق در این شهرستان به‌دلیل بی‌توجهی به اخطارهای داده شده خبر داد.
آرش واقف امروز با اشاره به دستورالعمل‌های ارسالی از سوی شرکت توانیر مبنی‌بر پایش مصرف برق ادارات و دستگاه‌ها، گفت: مشترکین ملزم به کاهش ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعات اداری و همچنین کاهش مصرف به میزان ۶۰ درصد در ساعت غیراداری هستند.
وی با بیان اینکه پس‌از صدور اخطار و عدم رعایت الگو از سوی ادارات، نسبت به قطع برق آنها اقدام خواهد شد، افزود: وصل مجدد منوط به تعهد بالاترین مقام دستگاه است.
این‌مسوول با اشاره به اینکه برق ۱۱ مشترک اداری، تجاری و بانک‌های پرمصرف قطع شده، اظهار کرد: در روزهای گذشته ضمن پایش حضوری و ارائه تذکرات شفاهی، پیام‌هایی مبنی بر لزوم رعایت الگوی مصرف برق به ادارات ارسال شده که با توجه به اصلاح نکردن روند مصرف، دستور قطع برق این مشترکین پرمصرف پس از صدور اخطار صادر شد.
واقف با بیان اینکه وزارت نیرو امسال با هدف جلب مشارکت عمومی، علاوه بر پرداخت پاداش به مشترکان کم مصرف که تا رایگان‌شدن قبض برق را نیز شامل خواهد شد، پویش «با انرژی» را طراحی کرده، ادامه داد: عموم مردم می‌توانند با مشارکت در این‌طرح، علاوه‌بر کاهش مصرف برق خود، از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.
وی در پایان اظهار داشت: در روزهای آینده برق ۱۶ مشترک پرمصرف دیگر نیز قطع خواهد شد.

 

موضوع : اداره‌ی برق
منبع : خوبان خبر
http://khna.ir/110600

دیدگاه شما چیست ؟!