خمام - جشن عید غدیر خم در خمام برگزار شد
در محوطه پارک آفتاب؛

جشن عید غدیر خم در خمام برگزار شد

جشن عید غدیر خم با اجرای مولودی‌خوانی، سرود، سخنرانی، نمایش، نورافشانی و توزیع بیش‌از یک‌هزار پرس غذای گرم در محوطه پارک آفتاب شهر خمام برگزار شد.

سه شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۴ KHNA110191

جشن عید غدیر خم با اجرای مولودی‌خوانی، سرود، سخنرانی، نمایش، نورافشانی و توزیع بیش‌از یک‌هزار پرس غذای گرم در محوطه پارک آفتاب شهر خمام برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمام در حاشیه این‌مراسم با تبریک عید غدیر خم، عنوان کرد: جشن‌های دهه امامت و ولایت که از عید قربان آغاز گردیده و به عید سعید غدیر خم منتهی گردید، در محله‌های مختلف به همت مسوولان محلی، مساجد، هیات‌ها و … برگزار شده است.
سرهنگ کیانوش شوشتری‌اخوان با اشاره به قرارگیری در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، افزود: تلاش گردیده تا با ایجاد شور و نشاط معنوی، زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم افزایش یابد.
وی با تاکید بر نقش‌آفرینی گروه‌ها و هیات‌های مختلف با حمایت و پشتیبانی مسوولان برای برگزاری این‌جشن‌ها، افزود: ۳۰ غرفه با موضوع فرهنگی، صنایع‌دستی، غذاهای محلی، خدماتی و … از فاصله میدان شهید سردار قاسم سلیمانی تا سپاه برپا گردیده است.
این‌مسوول با بیان اینکه جشن عید غدیر با محوریت شورای شهر خمام، زیر نظر ستاد مردمی جشن غدیر شهرستان خمام برگزار شده، افزود: امیدواریم شاهد گسترش چنین‌برنامه‌هایی در سال‌های آینده باشیم.
شوشتری‌اخوان همچنین از توزیع ۱,۱۱۰ پرس غذای گرم در این‌جشن و توزیع تعدادی بسته معیشتی در محلات به‌صورت خودجوش خبر داد.

 

موضوع : گزارش تصویری، مذهبی
تصویر : فائزه بلوکی
http://khna.ir/110191

دیدگاه شما چیست ؟!