خمام - دادستان خمام برای مدیرکل راهداری گیلان اعلام جرم نمود
به‌دلیل سرپیچی از دستور قضایی و ترک فعل؛

دادستان خمام برای مدیرکل راهداری گیلان اعلام جرم نمود

یک منبع آگاه محلی از اعلام جرم دادستان عمومی‌وانقلاب شهرستان خمام برای مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان خبر داد.

جمعه، ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲ KHNA109753

یک منبع آگاه محلی از اعلام جرم دادستان عمومی‌وانقلاب شهرستان خمام برای مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گیلان خبر داد.
وی در گفتگو با خمام‌نیوز با اشاره به ضرب‌الاجل ۲۰ روزه حامد اصیلی برای غلامعلی نیک‌فهم درخصوص لزوم تعیین‌تکلیف وضعیت کمربندی و میدان ولیعصر «عج» در تاریخ ۲۱ فروردین‌ماه سال جاری، عنوان کرد: با وجود این ضرب‌الاجل، هیچ اقدام موثری جهت رفع مشکلات محور رشت به خمام و خمام به بندرانزلی صورت نپذیرفته و حتی میدان کمربندی به همان حالت سابق رها شده، علائم جاده‌ای در آن‌نقطه نصب نگردیده و گاردریل به‌صورت ناقص می‌باشد؛ تا جایی‌که تاکنون تعدادی خودروی سواری به داخل میدان سقوط نموده‌اند.
به گفته‌ی این‌مقام آگاه، با توجه به اتمام مهلت ۲۰ روزه، اقدامی صورت نپذیرفته یا گزارشی درخصوص اصلاح امور یادشده و برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای آن به دادسرا ارسال نشده، که مصداق بارز سرپیچی از دستور قضایی و ترک فعل مدیران می‌باشد.

به گزارش خمام‌نیوز، اتهامات مدیران‌کل در دادگاه‌های کیفری مرکز استان محل وقوع جرم مورد رسیدگی قرار خواهند گرفت.


موضوع : دادستانی، راهداری
http://khna.ir/109753

۳ دیدگاه

  • غلامرضا حسینی زاده در مورخ 1403/02/21 - 13:47 می‌نویسد :

    متاسفانه وقتی یک مدیر بدون هیچ گون دلیلی دستور وزیر را اجرا نمی کند چرا هنوز مدیر است دادستان محترم انتظار داریم با ایشان برخورد قانونی به عمل أید

  • ناشناس در مورخ 1403/02/21 - 14:03 می‌نویسد :

    از دادستان محترم شهرستان خمام سپاس گذارم که در خصوص عدم کاهش حریم راه کمربندی از اداره راه اعلام جرم کرد چون مشکل ۲۵ ساله بیش از ۲۰۰ خانوار در مسیر حریم راه خمام است

  • ناشناس در مورخ 1403/02/21 - 15:50 می‌نویسد :

    از دادستان محترم خمام بسیار سپاسگزارم که موضوعاتی راه راپیگیر می باشند