خمام - بازار و دست‌فروشان چوکام ساماندهی شدند
شهردار چوکام خبر داد:

بازار و دست‌فروشان چوکام ساماندهی شدند

شهردار چوکام از انتقال و ساماندهی بازار هفتگی و دست‌فروشان این‌شهر خبر داد.

دوشنبه، ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ KHNA109592

شهردار چوکام از انتقال و ساماندهی بازار هفتگی و دست‌فروشان این‌شهر خبر داد.
حمیدرضا صراف‌زاده با بیان اینکه بازار و دست‌فروشان از سال ۹۶ در خیابان اصلی فعال بوده، اما این‌موضوع موجب ایجاد مشکلات ترافیکی و برهم‌خوردن نظم، بهداشت و منظر شهری در خیابان اصلی گردیده، افزود: ساماندهی دست‌فروشان یکی‌از مطالبات جدی و به‌حق شهروندان بوده است.
وی با اشاره به اجرای بند ۲۰ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها مبنی‌بر ساماندهی دست‌فروشان، اقدام به جمع‌آوری دستفروشی و همچنین ایجاد هماهنگی بین واحدهای صنفی و دستفروشی، تصریح کرد: این‌ساماندهی با پیگیری فرماندار شهرستان، با دستور اکید دادستان و با همکاری فرماندهی انتظامی و اعضای شورای شهر چوکام صورت پذیرفت.
این‌مسوول با بیان اینکه بازارهای هفتگی شهر چوکام در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اهمیت بالایی دارند، ادامه داد: وجود بازار هفتگی سبب ارائه مازاد تولید محصولات دامی و کشاورزی می‌شود، که در افزایش بهره‌وری اقتصادی نقش مهمی ایفا می‌کند.
صراف‌زاده با اشاره بر اینکه بحث انتقال بازار قطعی‌شده و شهرداری طبق هماهنگی‌های انجام‌گرفته در نظر دارد کسبه‌هایی که در روز چهارشنبه هرهفته اقدام به برپایی بساط می‌کنند ساماندهی نماید، خاطرنشان ساخت: بازار میوه و تره‌بار و افرادی که دارای وسیله نقلیه می‌باشند به ورودی کوچه شهید عباس‌پور منتقل شده و بقیه کاسبان خرد نیز در پشت بازار قدیمی چوکام استقرار می‌یابند.


موضوع : شهرداری
http://khna.ir/109592

دیدگاه شما چیست ؟!