خمام - ۸ واحد صنفی متخلف پلمب شدند
فرمانده انتظامی خمام:

۸ واحد صنفی متخلف پلمب شدند

سرهنگ باقر رجبی، گفت: از ۳۸ واحد صنفی در راستای طرح نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی بازدید به‌عمل آمد، که ضمن تذکر به ۱۱ واحد صنفی و اخذ تعهد از ۵ واحد، ۸ واحد صنفی متخلف به‌علت عدم رعایت ضوابط و مقررات و هنجارشکی پلمب گردیده و از ادامه فعالیت‌ آنها جلوگیری به‌عمل آمد.

چهارشنبه، ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۱ KHNA109428

فرمانده انتظامی خمام از پلمب ۸ واحد صنفی متخلف به‌علت عدم رعایت ضوابط و مقررات در این‌شهرستان خبر داد.
سرهنگ باقر رجبی به تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان انتظامی برای تامین و ارتقای امنیت در سطح جامعه اشاره کرده و اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با متخلفان و مجرمان سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء میدهد.
وی با بیان اینکه طرح نظارت و کنترل بر واحدهای صنفی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف به‌مدت یک‌روز توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در شهرستان خمام اجرا شده، افزود: در این‌راستا از ۳۸ واحد صنفی بازدید به‌عمل آمد، که ضمن تذکر به ۱۱ واحد صنفی و اخذ تعهد از ۵ واحد، ۸ واحد صنفی متخلف به‌علت عدم رعایت ضوابط و مقررات و هنجارشکی پلمب گردیده و از ادامه فعالیت‌ آنها جلوگیری به‌عمل آمد.
این‌مقام انتظامی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و معرفی متخلفان به مرجع قضایی برای سیر مراحل قانونی، از مردم و متصدیان اصناف خواست تا هشدارهای ارائه شده و تدابیر لحاظ شده در بحث رعایت قوانین و مقررات را جدی گرفته و درصورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.


موضوع : پلمب، نیروی انتظامی
http://khna.ir/109428

دیدگاه شما چیست ؟!