خمام - درخشش دختران خمامی در مسابقات تکواندوی کارگران استان
با حضور ۲۲۰ هوگوپوش برگزار شد؛

درخشش دختران خمامی در مسابقات تکواندوی کارگران استان

در این‌مسابقات که با حضور ۲۲۰ هوگوپوش از ۱۲ تیم در رده‌های سنی مختلف برگزار شد، تیم دختران باشگاه رسپینا موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ گردید.

شنبه، ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲ KHNA109216

رقابت‌های قهرمانی تکواندوی کارگران استان گیلان روز گذشته در سالن ورزشی شهدای سیاهکل خاتمه یافت.
در این‌مسابقات که با حضور ۲۲۰ هوگوپوش از ۱۲ تیم در رده‌های سنی مختلف برگزار شد، تیم دختران باشگاه رسپینا به سرمربیگری فاطمه باقری‌نژاد، مربیگری مهتاب ثابت و سرپرستی مهسا فخرالدین موفق به کسب مدال‌های رنگارنگ گردید.
بر اساس این‌گزارش، در رده سنی خردسالان با کمربندی سبز-آبی، نازنین‌رقیه شرقی در وزن ۳۶- کیلوگرم و مطهره فریدخمامی در وزن ۴۸- کیلوگرم به مدال طلا دست‌یافته و عارفه اسماعیلی در وزن ۵۲- کیلوگرم به مدال نقره رسید.
در رده سنی خردسالان با کمربندی قرمز-مشکی، شمیم رنجبر در وزن ۲۶- کیلوگرم و آوا محمدی در وزن ۵۲- کیلوگرم مدال طلا را از آن خود نموده و سودا نوروزی در وزن ۴۰- کیلوگرم و نازآفرین خمامی در وزن ۴۴- کیلوگرم مدال برنز را کسب نمودند.
در رده سنی نونهالان با کمربندی سبز-آبی، زهرا ابراهیمی در وزن ۳۲- کیلوگرم و سوگند ضروری در وزن ۳۷- کیلوگرم صاحب گردن‌آویز طلا شده، نیایش عابدی در وزن ۵۱- کیلوگرم به مدال نقره رسیده و یسنا براهین در وزن ۴۱- کیلوگرم مدال برنز را از آن خود نمود.
در رده سنی نونهالان با کمربندی قرمز-مشکی، مهشید نبی‌زاده در وزن ۵۹- کیلوگرم به مدال نقره رسیده و نازنین‌رقیه نوروزی در وزن ۴۵- کیلوگرم، رزا شریفی در وزن ۵۵- کیلوگرم و فاطمه بشری در وزن ۵۹+ کیلوگرم مدال برنز را کسب نمودند.
همچنین در رده سنی نوجوانان با کمربندی قرمز-مشکی، مریم رحمانی در وزن ۵۹- کیلوگرم به مدال طلا دست یافته و حدیثه نژادصفری در وزن ۵۵- کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز گردید.


موضوع : تکواندو
http://khna.ir/109216

دیدگاه شما چیست ؟!