خمام - بنرهای غیرمجاز تبلیغاتی جمع‌آوری شدند!
سرپرست فرمانداری خمام:

بنرهای غیرمجاز تبلیغاتی جمع‌آوری شدند!

مشاهدات عینی حاکی‌از آن است که علیرغم اعلام سرپرست فرمانداری، بنرهای نصب‌شده در پیاده‌روها به‌صورت کامل جمع‌آوری نشده و از شهرداری خمام انتظار می‌رود جدیت بیشتری نسبت به این‌موضوع که مصداق نقض آشکار حقوق شهروندی‌است داشته باشد.

دوشنبه، ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲ KHNA109014

خمام‌نیوز شب گذشته طی گزارشی تحت عنوان «سیما و منظر شهری هیچ؛ حداقل پیاده‌روها را اشغال نکنید!» به انتقاد از نصب پوسترها و بنرهای مختلف در خارج‌از نقاط مشخص‌شده پرداخته بود، که به ایجاد جلوه‌ای زشت در سیما و منظر شهری و همچنین بروز مشکل برای تردد شهروندان منجر شده بود.

با این‌وجود، سرپرست فرمانداری خمام امروز در گفتگو با یکی‌از رسانه‌های محلی گفته است: نصب هرگونه پلاکارد، بنر و عکس توسط کاندیدا در اماکن ممنوعه که باعث نازیبایی منظرشهری شود، طبق ماده ۵۷ قانون ممنوع بوده و بنرهای غیرمجاز تبلیغاتی داوطلبین انتخاباتی شب گذشته با هماهنگی‌های صورت‌گرفته جمع‌آوری گردیدند.

گفتنی‌است، مشاهدات عینی حاکی‌از آن است که علیرغم اعلام سرپرست فرمانداری، بنرهای نصب‌شده در پیاده‌روها به‌صورت کامل جمع‌آوری نشده و از شهرداری خمام انتظار می‌رود جدیت بیشتری نسبت به این‌موضوع که مصداق نقض آشکار حقوق شهروندی‌است داشته باشد.


موضوع : انتخابات، شهرداری، فرمانداری
http://khna.ir/109014

دیدگاه شما چیست ؟!