خمام - درخشش رزمی‌کاران خمامی در رقابت‌های کاراته استان
با کسب ۱۵ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ برنز؛

درخشش رزمی‌کاران خمامی در رقابت‌های کاراته استان

رقابت‌های قهرمانی کاراته بسیج استان گیلان روز گذشته با حضور ۳۵۰ کاراته‌کا در سالن ورزشی کارگران صومعه‌سرا خاتمه یافت.

شنبه، ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ KHNA108886

رقابت‌های قهرمانی کاراته بسیج استان گیلان روز گذشته با حضور ۳۵۰ کاراته‌کا در سالن ورزشی کارگران صومعه‌سرا خاتمه یافت.
در این‌مسابقات که به‌مناسبت دهه فجر در رده‌های سنی مختلف پیگیری شد، تیم آکادمی نیک‌پور به سرمربیگری امیر نیک‌پور موفق به کسب ۱۵ مدال طلا، ۴ نقره و ۵ برنز شده و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

بر اساس این‌گزارش، زمان هادی‌پور در وزن ۲۱ کیلوگرم، محمدجواد یوسفی‌پور در وزن ۲۴ کیلوگرم، یاسر عصایی در وزن ۲۵ کیلوگرم، رضا هادی‌پور در وزن ۳۰ کیلوگرم، محمدجواد داستانی در وزن ۳۵ کیلوگرم، امیرعلی نورزاده در وزن ۴۰ کیلوگرم و محمدحسین نیک در وزن ۴۵ کیلوگرم رده سنی خردسالان به مدال طلا دست یافتند.
همچنین در رده نونهالان، امیرعلی بخشی در وزن ۳۵ کیلوگرم، مبین دلاور در وزن ۴۰ کیلوگرم، محمد ژاله‌فرد در وزن ۴۵ کیلوگرم، کیان جنتی در وزن ۵۵ کیلوگرم و محمدجواد معافی‌نسب در وزن +۵۵ کیلوگرم به مدال طلا رسیده، رضا تقی‌زاده در وزن ۲۹ کیلوگرم و محمدرضا نیک‌پور در وزن ۴۵ کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرده و محمدطاها وطن‌پرست در وزن +۴۵ کیلوگرم و محمدرضا معافی‌نسب در وزن ۵۵ کیلوگرم مدال برنز را کسب نمودند.
علاوه‌براین، در رده نوجوانان سیدمحمد کاظمی در وزن ۴۸ کیلوگرم به گردن‌آویز طلا دست‌یافت، امیرمهدی موسوی در وزن ۵۵ کیلوگرم و مهدی ماجد در وزن +۷۰ کیلوگرم بر سکوی دوم ایستاده و ماهان معنوی در وزن +۵۵ کیلوگرم و ابوالفضل صابرنیا در وزن ۵۷ کیلوگرم سوم شدند.
همچنین، امیرمحمد شریف‌تبار در وزن ۶۸ کیلوگرم و جواد آقایی در وزن +۷۵ کیلوگرم به مدای طلای رده سنی جوانان دست‌یافته و ابوالفضل سهرابی در وزن ۵۵ کیلوگرم این‌رده به مدال برنز رسید.

گفتنی‌است، حبیب شریف‌تبار، مرتضی نوروزی و حمید شهاب‌زاده از خمام در جمع داوران به قضاوت پرداختند.


موضوع : کاراته
http://khna.ir/108886

دیدگاه شما چیست ؟!