خمام - لزوم تعیین‌تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیف‌شده
رییس پلیس راهور خمام:

لزوم تعیین‌تکلیف خودرو‌ها و موتورسیکلت‌های توقیف‌شده

رییس پلیس راهور خمام بر لزوم تعیین‌تکلیف خودروهای توقیف‌ شده‌ی رسوبی در پارکینگ‌های این‌شهرستان تاکید کرد.

دوشنبه، ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱ KHNA108824

رییس پلیس راهور خمام بر لزوم تعیین‌تکلیف خودروهای توقیف‌ شده‌ی رسوبی در پارکینگ‌های این‌شهرستان تاکید کرد.
سروان علی آمیان با اشاره به اصل ۴۹ قانون اساسی و عطف به نامه دادگستری مبنی‌بر تعیین‌تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی رسوبی در پارکینگ‌ها، اظهار داشت: هر موتورسیکلت که در بازده زمانی شش‌ماه و هر خودرو که در بازده زمانی یکسال اخیر در پارکینگ بدون مراجعه مالکان آن بماند، به موجب قانون خودروی رسوبی تلقی می‌گردد.
وی، ادامه داد: درصورتیکه مالکان جهت تعیین‌تکلیف وسیله نقلیه خود مراجعه نکنند، وسیله نقلیه‌ای که به‌عنوان رسوبی اعلام گردیده در حکم رها شده تلقی شده و برحسب مقررات و طی نمودن روال اداری، به مزایده گذاشته خواهد شد.
این‌مسوول با تاکید بر آنکه موتورسیکلت‌هایی که در پارکینگ‌های طرف قرارداد بدون پیگیری و مراجعه مالکان توقیف شده و در بازده زمانی اعلام شده مراجعه ننموده‌اند، رسوبی به شمار رفته و لازم است مالکان آنها هرچه سریعتر نسبت به تعیین‌تکلیف آنها اقدام کنند.
این مقام نظامی با بیان اینکه مالکان وسایل نقلیه چنانچه تاکنون موفق به ترخیص خودرو یا موتورسیکلت خود نشده‌اند می‌توانند با مدارک مثبته و همراه داشتن کارت ملی و اسناد مالکیتی خود به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ و درصورت لزوم یگان توقیف‌کننده مراجعه و درخواست ترخیص وسیله نقلیه خود را ثبت کنند، خاطرنشان ساخت: شهروندان درصورت هرگونه ابهام و مانع در فرآیند ترخیص می‌توانند به اداره پلیس راهور خمام واقع در شهرداری مراجعه نمایند.


موضوع : پلیس راهور
http://khna.ir/108824

دیدگاه شما چیست ؟!