خمام - شناسایی ۲,۸ هکتار زمین در روستای مصردشت برای نهضت ملی مسکن
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان خبر داد:

شناسایی ۲,۸ هکتار زمین در روستای مصردشت برای نهضت ملی مسکن

حامد دائمی میزان تسهیلات مسکن روستایی را ۳۵۰ میلیون تومان و نهضت ملی مسکن را ۵۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

چهارشنبه، ۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ KHNA108691

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان، سهم استان در تامین زمین برای نهضت ملی مسکن در روستاها تا پایان سال را ۱۰ هزار قطعه اعلام نموده و گفت: از ابتدای امسال تاکنون در شورای مسکن ۵۴ هکتار زمین در ۷ شهرستان و ۱۰ روستای استان برای نهضت ملی مسکن شناسایی و مصوب شده است.
حامد دائمی امروز با بیان اینکه در روستای جوبن رودبار ۳.۱ هکتار، در لگموج املش ۱.۱ هکتار، در لب دریا آستانه‌اشرفیه ۳۰.۵ هکتار، در گیله‌سرا ماسال ۱ هکتار و در جیرده شفت ۱۱ هکتار تعیین شده، افزود: ۳.۵ هکتار در روستای شانگهای پرده، ۱۷ هکتار در روستای سنگاچین و ۹ هکتار در روستای تربگوده بندرانزلی، ۲.۸ هکتار در روستای مصردشت خمام، ۱.۸ هکتار در مالوان فومن، ۱.۵ هکتار در فشتم رشت و ۲.۸ هکتار در هلستان سیاهکل شناسایی گردید.
به گفته‌ی وی، ۳۴.۷ هکتار از ۵۴ هکتار زمین شناسایی‌شده در شورای مسکن استان در ۳ شهرستان و ۳ روستا مصوب شده و ۱۹.۷ هکتار باقیمانده نیز در شورای برنامه‌ریزی فرایند واگذاری آن درحال انجام است.
این‌مسوول یکی‌از دغدغه‌های دولت سیزدهم را تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن دانسته و اظهار کرد: طی اعلام جدیدی که در روزهای اخیر به استان ابلاغ شده، واگذاری زمین به مردم طی سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ با پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن یا تسهیلات مسکن روستایی خواهد بود.
دائمی میزان تسهیلات مسکن روستایی را ۳۵۰ میلیون تومان و نهضت ملی مسکن را ۵۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.


موضوع : بنیاد مسکن
منبع : ایرنا
http://khna.ir/108691

دیدگاه شما چیست ؟!